בארץ

אלמוג כהן מוביל את חוסמי האיילון בהפגנת הימין, צפו

חבר הכנסת מעוצמה יהודית הצטרף הערב להפגנה בעד הרפורמה המשפטית בתל אביב והוא אף ירד לאיילון החסום וצעק "העם דורש רפורמה משפטית" כאשר המון החל ללכת בעקבותיו
מערכת ice |  2
אלמוג כהן מועמד עוצמה יהודית לכנסת (צילום קרדיט יוסי לוגסי פלשמן)
הפגנה גדולה של תומכי הרפורמה המשפטית מתקיימת ברגעים אלו בתל אביב, בהשתתפות של כ-30 אלף אנשים, על פי הערכות. כחלק מהמחאה על החלטת הממשלה להשהות את החקיקה, בדומה להפגנות כנגד הרפורמה, גם הערב נתיבי איילון נחסמו. מבין ההמון הצועד על הכביש המהיר, נתפס בעדשת המצלמה חבר הכנסת אלמוג כהן.
 
הח"כ השנוי במחלוקת, שמעורר מהומות באופן על סף שגרתי, תועד בעודו מוביל קבוצה לא קטנה של אנשים על הנתיב החסום ומוביל את הקריאה "העם דורש רפורמה משפטית". עוד פרט שונה מהפגנות של מתנגדי הרפורמה שצפה בהפגנה הזו, הוא האלימות של המפגינים כלפי צוותי התקשורת שהגיעו לסקר את האירוע.
 
צוות חדשות 12 בהפגנת תומכי הרפורמה המשפטית בתל אביב, כולל הכתבת מיכל פעילן, הותקפו על ידי המפגינים, כאשר כתב 'הארץ', מיכאל האוזר טוב, העלה סרטון מהתקיפה וכתב תוך אזהרה מרצח: "מאות ברברים צובעים על מיכל פעילן". פעילן עצמה העלתה בתחילת ההפגנה ציוץ ובו כתבה כך על העוינות נגד צוות חדשות 12 ונגדה אישית: "המוני מפגינים בעד הרפורמה מתכנסים כרגע במוזיאון בתל אביב. הייתי מצלמת מקרוב אבל לא נותנים לנו להתקרב. נאלצנו ללכת אחורה להיות מוקפים בשוטרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפוס נלעג כרגיל חוסם כבישים ושוכח שהוא שר לענייני משהו
    ביבי סתכל לי בעיניים 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגזגז לבית הפנקייק משם באת
    סגור
  • 1.
    אלמוג (ל"ת)
    אינה 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור