תרבות ופנאי

הפגנת המיליון נחשפת: כמה מיליונים מושקעים במחאה?

גורמים המעורבים בהפקת מחאת הימין, מסרו כי עד כה העלויות של ארגון ההפגנה עומדים על 6 מיליון שקל. מה המטרה של המהלך?
מערכת ice |  2
הפגנת הימין בתל אביב
ראש הממשלה בנימין נתניהו לוחץ על אנשי הליכוד להביא כמה שיותר פעילים ל"הפגנת המיליון", ושכנע גם את שר המשפטים יריב לוין לנאום באירוע שייערך מחר (חמישי). זאת, למרות שנתניהו עצמו לא יגיע להפגנה, אבל עשרות אלפי תומכי רפורמה כן.
לישראל היום, גורמים המעורבים בהפקת מחאת הימין, מסרו כי: "עד כה העלויות של ארגון ההפגנה עומדים על 6 מיליון שקל, מתוכם מיליון במימון המונים של תרומות קטנות, סכום גדול שנתנו הליכוד והציונות הדתית ועוד תורמים גדולים שרוצים להישאר אנונימיים"
הפגנת הענק עליה בונה נתניהו שתחזק את התמיכה במהפכה המשפטית, תתקיים ביום חמישי הקרוב מול בית המשפט העליון, תחת הכותרת: "לא יגנבו לנו את הבחירות". על פי פרסומים שונים, נתניהו - שהשהה את החקיקה בעקבות ההתנגדות הציבורית הנחרצת ביום לאחר שהודיע על הדחת שר הביטחון גלנט - מעוניין בהצלחת ההפגנה שתהווה מפגן כוח ותעניק לו גב להמשיך את החקיקה גם במקרה ששיחות ההידברות בבית הנשיא ייכשלו.
 
עם חזרת הכנסת מהפגרה ביום ראשון הקרוב, הרפורמה המשפטית אמנם לא נמצאת על סדר היום של הקואליציה. עד ה-28.5 הממשלה צפויה לעסוק בתקציב המדינה והעברתו ללא קשיים מיוחדים בקריאה שנייה ושלישית וקידום חוק הגיוס שהוא גם סלע מחלוקת בינתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיחנק נתניה הזבל הנוכל . (ל"ת)
    הבורר 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מסעודה לא מבינה מה רוצים ממנה. (ל"ת)
    הבורר 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור