תקשורת ומדיה

נועה קירל בהלם: האם המתחרה שלה באירוויזיון העתיקה ממנה?

נועה קירל עלתה על השטיח הטורקיז רגע לפני האירוויזיון בשמלה כסופה וכובשת במיוחד, אך נדהמה לגלות שהנציגה הארמנית, הזמרת ברונט, הגיעה לבושה כמעט אחד לאחד כמו קירל. האם היא העתיקה ממנה?
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום מסך כאן 11)
נועה קירל תעלה הערב (ראשון) אחרי חודשים רבים של חזרות בלתי פוסקת אל במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, שם תתחרה בחצי הגמר הראשון ותקווה שלא יהיו תקלות בלתי צפויות לקראת הגמר הגדול שייערך במוצאי שבת.
לרגל חגיגות שבוע האירוויזיון, קירל עלתה על השטיח הטורקיז יחד עם המתחרים שלה כשהיא מציגה לוק שווה במיוחד עם שמלה כסופה של המעצב הישראלי אלון לבנה, אותו מעצב שגם עיצב עבורה את הלבוש לתחרות עצמה.
 
אבל החגיגה של נועה קירל עם הלוק ההורס נפגעה מעט אחרי שהנציגה לאירוויזיון של ארמניה, הזמרת ברונט, שדיי מזכירה כך או כך את נועה קירל בכל הנוגע ללוק, הגיעה עם שמלה כסופה שהיא דומה במיוחד לשמלה אותה לבשה נועה קירל. האם היא העתיקה מקירל את הלוק?
 

 

כזכור, על השטיח הטורקיז מתקבצים להם כתבים וצלמים מכל העולם, בין היתר כדי לראיין את המתמודדים. לאחרונה נודע כי נציגיה של נועה קירל אסרו מהתקשורת הזרה לשאול את הזמרת שאלות שקשורות לפוליטיקה, שהדבר אף מתעצם עוד יותר בעקבות חיסול הבכירים של הג'יהאד האיסלמי בעזה והמבצע אליו יצא צה"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יואו
    לילי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה המושלמת עאלק דומות
    סגור
  • 1.
    מעניין את הסבתא שלי (ל"ת)
    קובי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור