תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין תוקף את מרב מיכאלי: "איש לא סובל אותה"

אחרי שיו"ר מפלגת העבודה ספגה קריאות "תתפטרי" מהמחנה שלה, מגיש ערוץ 14 לא הזיל דמעה על מצבה של מיכאלי: "אם יש מישהו שגם בימין וגם בשמאל מאוחדים לגביו זו מרב מיכאלי שאיש לא סובל אותה"

מערכת ice |  1
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, הובילה את המפלגה לשפל של ממש בבחירות האחרונות, כאשר גם על פי הסקרים האחרונים, מפלגתה אפילו לא עוברת את אחוז החסימה, זאת בין היתר על רקע הקריאות של המפגינים נגד הרפורמה המשפטית לעבר מרב מיכאלי להתפטר, שנשמעו אמש (מוצ"ש) במהלך הנאום שלה בכרכור.
מגיש ערוץ 14 ופעיל ימין מובהק שמעון ריקלין, לא הזיל דמעה על מצבה של יו"ר מפלגת העבודה. המגיש שיתף בחשבון הטוויטר שלו את הידיעה על הקריאות שספגה מיכאלי וכתב כך: "אם יש מישהו שגם בימין וגם בשמאל מאוחדים לגביו זו מרב מיכאלי שאיש לא סובל אותה. מעניין למה".
 
מי שכבר מזמן סומנה כיורשת של מיכאלי, על אף שלא אמרה זאת בקול עד היום, היא ח"כ נעמה לזימי. הבוקר (ראשון) בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5, דיברה לזימי על המחאה, הירידה של העבודה בסקרים והאפשרות שהיא תחליף את מיכאלי בראשות מפלגת העבודה בעתיד.
 
לזימי התייחסה לאפשרות שתעמוד בראשות מפלגת העבודה: "זה לא סוד שכולנו בוחנים את האפשרות, מה שצריך לקרות זה שדברים יעשו בהסכמה מתוך פעולה משותפת בסיעה. אני חושבת שמטבע הדברים זו גם אופציה שנבנית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטוח תצום ותתפלל
    וכשיגיע יום כיפור 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל יש דברים, מר ריקלין, ואתה יודע את זה - הלבנת פנים, עברות בין אדם לחברו - שמאד קשה לכפר עליהם, בטח לא כשמה שאמרת נחשף לכל המצויים ברשת. עצוב עצוב.
    סגור