תקשורת ומדיה

ינון מגל משגר איום: "שחצנים, הם ילמדו בדרך הקשה"

מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, התייחס למעצרים של פעילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט בטענות להסתה לאלימות ופעולות אלימות נגד אזרחים: "אנשי המחאה, כולל מנהיגיהם השחצנים, שבטוחים שהמדינה זה הם, והם המדינה, ילמדו בקרוב, בדרך הקשה, שזו מדינת חוק. והם אינם מעל החוק"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
שיראל ללום נהיר כתבה בחשבון הטוויטר שלה כך על הגשת התלונה במשטרה נגד איציק מדינה: "שני שוטרים ממשטרת פתח תקווה הגיעו אליי הביתה כדי לגבות עדות על זהותו של המפגין שתקף ורדף אותי. אישרתי להם שאני מזהה את איציק מדינה בתור אותו מפגין אלים עליו דיווחתי לפני מספר חודשים. אני מודה למשטרת ישראל על ההתחשבות במצבי ופתיחת התיק ומקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי רק בגלל דעותיו על מקום העבודה שלי יובא לדין וההליכים נגדו ימוצו".
 
פאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן, התייחס להתפתחות בחקירת המשטרה ואמר במהלך התוכנית בערוץ 14: "למה זה קורה רק עכשיו? איך בן אדם שתוקף אישה בהיריון ומתועד עוברים חודשיים-שלושה עד שהוא נחקר, איך אין כתב אישום עדיין? איך כל הדחלילים האלה של המחאה לא נקראים למשטרה על הסתה לאלימות? תגידו להם ׳אתם רוצים לחסום את נתב״ג?׳, אין בעיה, אז מוגש נגדכם כתב אישום על הסתה לאלימות".
 
במקביל, מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל התייחס להודעה מתוך קבוצת הוואטסאפ של המחאה לפני ההפגנה מחוץ לביתו של שר המשפטים יריב לוין ולטענה שהמשטרה הופתעה: ״הכל ברשת, הכל בקבוצות, המשטרה אומרת שהיא הופתעה מהאירוע, אבל בין אם במשטרה הכירו את ההודעות ולא עשו כלום או באמת לא הכירו את ההודעות והופתעו זה בושה כך או כך. כדאי שהמשטרה תתחיל להתאפס על עצמה, ביום שני הם הודיעו שהם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב, אם המודיעין של המשטרה שומע אותנו - יום שני, נתב״ג, הם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב״.
בציוץ שהעלה לטוויטר כתב מגל: "מסתמן, תחושה ותקווה: אנשי המחאה, כולל מנהיגיהם השחצנים, שבטוחים שהמדינה זה הם, והם המדינה, ילמדו בקרוב, בדרך הקשה, שזו מדינת חוק. והם אינם מעל החוק". אגב, בציוץ נוסף התייחס לאורחת הכבוד בתוכנית ששודרה אמש, איילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כאשר העלה את תמונתה מחדר האיפור באולפן ערוץ 14 וכתב: "תראו מי הגיעה לפטריוטים, בן גביר הבת".
 
 
כזכור, לאחר התקיפה, ללום נהיר סיפרה באולפן הפתוח בערוץ 14: "הם הסבירו לי באוזן תוך כדי למה מותר להם. אחד המפגינים, תוך רדיפה אחרי עם מגפון ודחיפות קשות הסביר לי למה אני לא ראויה להגנה, אסור לי לדווח והוביל אחריו מפגנים למרחב גדול מהאזור בעקבותיי כשהוא לא מרפה לרגע".
 

 
בנוסף, לאחר סיום האירועים כתבה בטוויטר שלה: "תודה רבה לכל מי ששולח הודעות, מתקשר ומפרסם תמיכה, מעריכה את זה מאוד. אין שום סיבה שאישה בהריון לא תוכל לעשות את עבודתה, אני אכן אזהר יותר מעתה והלאה אבל מבאס שזה השיח".
"הותקפתי ונדחפתי באלימות, כמעט נפלתי לרצפה וחששתי מאוד בגלל מצבי, זה פשוט לא אמור לקרות. בסך הכל ניסיתי להראות את הצורה שבה התנפלו על רכבים לא קשורים שיצאו מהאירוע, חלק מתפקידו של עיתונאי זה גם להראות אנשים לא מעורבים שנפגעים וזה היה חשוב לי לשדר את זה. השוטרות שהיו שם היו מדהימות ותודה גם לאחד המפגינים שהביא לי מים לשתות שם בסוף האירוע ואם כבר לא מעורבים, באמת שיש דרכים למחות גם בלי לפגוע לאנשים בפרנסה ובעבודה קשה שהם משקיעים, היה צריך לחשוב גם על שאר הכנסים שמתקיימים במתחם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה