תיירות

וויז אייר סוגרת את קו נתב"ג-ברצלונה - וזו החברה שתיכנס במקומה

אחרי ביטול הקו הצפוי של וויז אייר, חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייז חוזרת לברצלונה ותפעיל 3 טיסות שבועיות החל מה-8 לספטמבר

מערכת ice | 
מטוס של בלו בירד איירווייז (צילום מתוך האתר הרשמי)
לאחר שנודע כי חברת התעופה וויז אייר תסגור את קו התעופה שלה מנתב"ג לברצלונה, מודיעה חברת חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייז, כי היא תחל להפעיל את הקו ב-8 לספטמבר, 3 ימים לפני סיום פעילות הקו של וויז אייר.
בלו הירד תפעיל את הקו באופן רציף מהקיץ, אל תוך חורף 2023/2024. בכל שבוע יתקיימו 3 טיסות בימים שני, רביעי, שישי, כאמור מנמל התעופה בן גוריון, לברצלונה. 
 
על בסיס טיסות בלו בירד איירוויס, שתצאנה מטרמינל 3, תציע למכירה סיטונאית התיירות קווי חופשה, טיסה בלבד במחיר התחלתי של 99€ לכיוון, חבילות נופש הכוללות טיסה ומלון למגוון שהיות החל מ-399$, וטיולים מאורגנים, מדי שבוע, לברצלונה קוסטה ברווה וקפיצה לצרפת, החל מ- 699€.
מ"קווי חופשה" נמסר: "אנו שמחים לבוא עם בשורה צרכנית ולעדכן על חזרת טיסות בלו בירד איירוויס לברצלונה, מהיעדים היותר אהובים ומבוקשים על הקהל הישראלי בכל עונות השנה. בזכות טיסות בלו בירד איירוויס נציע לקהל הרחב, טיסות בשעות אטרקטיביות, חבילות נופש וספורט וכן טיולים מאורגנים ל 8 ימים על בסיס חצי פנסיון. זאת, במחירים סופר אטרקטיביים שיהפכו את היעד די במהירות ללהיט מכירות בחגים הקרובים בסתיו ובחורף 2023/2024."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה