תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' דורש לפטר את סגן ראש עיריית רמת גן

על רקע הצהרתו של סגן ראש עיריית רמת גן, צחי זליכה, כי האמנים הראשונים אליהם העירייה תפנה להופעות יהיו האמנים שלקחו חלק במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, שי גולדשטיין, תוקף: "ככה שולחים איום חד וברור לכל האומנים ומבהירים להם באיזה צד הם צריכים להיות; בצד שמחזיק את הפרנסה שלהם. ראש העיר רמת גן צריך לפטר את סגנו מייד ולהודיע שאין מדיניות של החרמות שמקובלת על עיריית רמת גן. פאשיזם קווים לדמותו. אומן שלא תומך במחנה המחאה או חס וחלילה אפילו מעז להתנגד לה מותקף והפרנסה שלו בסכנה ברורה ומידית. לכל אחד יש משפחה וילדים להאכיל"
תום נחום |  2
שי גולדשטיין (צילום פייסבוק/ שי גולדשטיין)
על רקע המסר התקיף ששלח אביב גפן מהבמה בברלין לאמנים שלא מתבטאים נגד הרפורמה במערכת המשפט, וכמו כן, אחרי שפאולה רוזנברג קראה בצורה עקיפה לחרם נגד אותם אמנים, איש התקשורת שי גולדשטיין, הפאנליסט החדש של 'הפטריוטים' בערוץ 14, יצא למתקפה על סגן ראש עיריית רמת גן, צחי זליכה, שהצהיר כי האמנים הראשונים אליהם העירייה תפנה להופעות יהיו האמנים שלקחו חלק במחאה.
גולדשטיין הגיב לכך וכתב בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "ככה שולחים איום חד וברור לכל האומנים ומבהירים להם באיזה צד הם צריכים להיות; בצד שמחזיק את הפרנסה שלהם. ככה נוהגים במשטרים טוטאליטריים. מי שלא בצד שלהם מנודה. בשלב הבא משמידים יצירות. אבל בינתיים דיה צרה בשעתה. אני מכיר באופן אישי כמה אומנים מאוד מצליחים שחושבים היום כמוני אבל מפחדים לדבר. יש להם משפחה לפרנס. רק אתמול דיברתי עם חבר יקר שהתחיל לדבר ואז התחיל לקבל ביטולים על עבודות והשתתק שוב. יש לו משפחה לפרנס.. ראש העיר רמת גן צריך לפטר את סגנו מייד ולהודיע שאין מדיניות של החרמות שמקובלת על עיריית רמת גן. פאשיזם קווים לדמותו".
 
עוד כתב גולדשטיין בציוץ נוסף: "בימים האחרונים אני נחשף לתופעה שמסמלת רעות. בתקופה האחרונה סיפרו לי שני חברים מעולם הבידור והתקשורת, אומנים, שהם מפחדים לדבר. הם מפחדים להגיד את מה שהם חושבים על מה שקורה כאן. הם חושבים כמוני ושניהם ניסו לדבר אבל נתקלו בתגובות קשות. אחד סיפר לי שביטלו לו שתי עבודות ואז הוא השתתק חזרה. השני חטף קללות איומים וטינופת ממי שהיו הקהל שלו שנים ארוכות".
"כל אחד מהם סיפר לי גם על חבר שנמצא במצב הזה בדיוק. והם לא סתם מפחדים; היום כתב סגן ראש עיריית רמת גן שהם יזמינו קודם כל הופעות של אומנים שהשתתפו במחאה. אביב גפן אמר בברלין שהוא בז לאומנים שלא אומרים את דעתם. חוכמה קטנה מאוד להגיד את דעתך אם הקהל שלך זה הקהל שמהלך אימים על אומנים שחושבים אחרת. אומן שלא תומך במחנה המחאה או חס וחלילה אפילו מעז להתנגד לה מותקף והפרנסה שלו בסכנה ברורה ומידית. לכל אחד יש משפחה וילדים להאכיל. אז הם מעדיפים לשתוק ואני מבין אותם. אבל כשאומנים מפחדים לומר את דעתם זה סימן ברור לאורך כל ההיסטוריה לכך שמדובר בתקופה אפלה. לא ברור לי עדיין מה אפשר לעשות עם התופעה המסוכנת הזו אבל ברור לי שמשהו צריך לעשות. רעיונות?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצוין. זה מה שהליכוד עושה כבר 40 שנה
    דר. ב"ק אביבי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבוד לזליכה- מירי רגב מאשרת הופעות רק לאנשים שלה, גם אם הם מעלימי מס מורשעים, עברייני מין ואנסים- זה כמובן בסדר. היא גם מארגנת הופעות רק במעוזי ליכוד, הכל כמובן ללא מכרז- גם זה בסדר. אבל אם מישהו מהשמאל מצהיר שיעדיף אמנים שמתנגדים להפיכה המשטרית- זה כמובן אסור במדינת כל פשיסטיה.
    סגור
  • 1.
    הרסתם את העיר צחי , בריון אחד (ל"ת)
    עמית רומם 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור