תקשורת ומדיה

דניאל עמרם נגד שפי פז: "אישה אובססיבית ועבריינית מורשעת"

דניאל עמרם השיב לשפי פז שיצאה נגדו בטוויטר: "יש מושג כזה להסתכל לאנשים כבני אדם, תכירי שפי, ולא כמקשה אחת של ״אריתראיים״ ״מרוקאים״ ״אשכנזים״ זה נקרא לא להיות גזען שפל אובססיבי, נסי את זה פעם"
מערכת ice |  4
שפי פז (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של שפי פז)
דניאל עמרם, "עיתונאי הטיקטוק" המחזיק בעמוד ברשות החבריות בשם "דניאל עמרם ללא צנזורה", בו הוא מביא סיפורים מעניינים ומזהה אנשים שמבצעים פשעים כאלה ואחרים לפני כולם, העלה אתמול (שישי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו תקף בחריפות את שפי פז, פעילת המחאה נגד בין היתר נגד המהגרים ומבקשי המקלט בישראל בכלל ובדרום תל אביב בפרט.
בציוץ שהעלה צירף ציוץ של שפי פז שתקפה את עמרם על רקע תקיפה של נתינים זרים של בחורה צעירה, בו היא כתבה: "כמה סרטונים אתה צריך כדי להעז סוף סוף להגיד את האמת? מסתננים עושים שוב לינץ' בישראלית, וזה קורה כמעט בכל שבוע בעזריאלי. לך תעשה פעם אחת עבודה עיתונאית אמיתית. דבר עם המאבטחים".
עמרם הגיב: "האישה האובססיבית והעבריינית המורשעת שפי פז מבקשת שאני אעשה ״עבודה עיתונאית אמיתית״ ואכתוב את המוצא של הילדות שהיכו ילדה בעזריאלי כי מדובר באריתראיות. בשבוע שעבר כ-8 ילדים פיצצו מכות ילד בפתח תקווה, זה היה ישראלים מרוקאים האם אז גם היה בסדר שאכתוב את המוצא? לפני שנה כש-30 ילדים דקרו זרקו אבנים ורצחו את יואל להנגהל (ואף אחד לא קיבל על זה כלום) האם גם שם תשאלי שפי למה לא רשמתי מוצא??"
"עשרות מקרים שאני עצמי דיווחתי של ישראלים אלימים, מעולם אבל מעולם לא תראו מוצא, מגזר, ״חרדי תקף״ ״חילוני תקף״ יש מושג כזה להסתכל לאנשים כבני אדם, תכירי שפי, ולא כמקשה אחת של ״אריתראיים״ ״מרוקאים״ ״אשכנזים״ זה נקרא לא להיות גזען שפל אובססיבי, נסי את זה פעם. בתודה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד לדניאל עמרם! (ל"ת)
    משה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עמרם היגזמת לגמרי (ל"ת)
    אלגזירה 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    עמרם נכון שלא כל פעם צריך לציין חרדי חילוני אבל במקרה ה (ל"ת)
    רק 14 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    תן דוגמא אישית, ולך לגור עם פראי האדם האלה... דו פרצופי (ל"ת)
    לבנת חבלה 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור