תרבות ופנאי

לאחר שכתבה את "ילד מטריה": עטרה אוריה מתגייסת למשטרה

שירה החדש של הזמרת "לתמיד" הוא הפקה מיוחדת שמטרתה הנצחת גבורת השוטרים במלחמת חרבות ברזל, ובראשם לוחמי משמר הגבול שהגנו בגופם על תושבי עוטף עזה והדרום. אחד ממפיקיו המוזיקליים של הפרויקט הוא עברי לידר
מערכת ice |  1
עטרה אוריה (צילום יוטיוב/ עטרה אוריה)
הזמרת המצליחה עטרה אוריה הפכה לאחד הקולות הבולטים במוזיקה הישראלית לאחר שהתגלתה כמי שעומדת מאחורי הלהיט המרגש "ילד מטריה" שכבש את לבבות האזרחים בישראל. אוריה היא ללא ספק אחד השמות הכי נוצצים במוזיקה הישראלית, והיא גם מזוהה ביותר עם המאבק בחרמות בבתי הספר.
אתמול (ראשון) פורסמה היצירה הבאה של אוריה, שהיא שיתף פעולה מפתיע עם משטרת ישראל - "לתמיד". השיר החדש הוא הפקה מיוחדת של משטרת ישראל שכולו למען הנצחת גבורת השוטרים ולוחמי משמר הגבול, שעמדו על המשמר והגנו בגופם על יישובי עוטף עזה וערי הדרום ב-7 באוקטובר.
את המילים שכתבה עטרה הלחינה יחד עם אריאל טוכמן, שגם הפיק מוזיקלית את השיר ביחד עם עברי לידר.
 
זוכת רוקדים עם כוכבים עדי חבשוש רקדה לצלילי השיר "ילד מטריה" במהלך התוכנית, וחשפה שבימי התיכון, הרגישה חריגה בנוף ומצאה את עצמה לא שייכת: "נחשפתי אליו לראשונה בחודש האחרון, ובכיתי. יש בו המון כאב, אפילו פיזי", סיפרה חבשוש על שירה של אוריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו שיר מדהים!!!!!
    רות 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אל יודעת מה אנשים אומרים על המנגינה אבל רק לראות אותך כזאת חמודה ורואים שאת כל כך משתתפת, יש לך רגש לא נורמלי!! תודה לך על השירים המדהימים!!!
    סגור