בעולם

ארנולד שוורצנגר: "אני 100% תומך בישראל במקרה הזה"

המלחמה הנוכחית חושפת אמנים רבים העומדים לצידה של ישראל ביניהם השחקן האמריקאי ארנולד שוורצנגר אשר הביע תמיכה מלאה בישראל. כאשר נשאל מהי דעתו בנוגע למלחמה המתרחשת בין ישראל לעזה ענה: "אני 100% תומך בישראל במקרה הזה"
מערכת ice | 
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך)

לצד מפורסמים בינלאומיים שאינם תומכים בישראל בימים אלו, ישנם לא מעט כוכבים פרו ישראליים אשר מביעים את תמיכתם בישראל ללא חשש ברשתות החברתיות. בין האמנים והמשפיענים שעומדים לצד ישראל הם ג'רי סיינפלד, איימי שומר, קייטלין ג'נר ולאחרונה הצטרף גם השחקן האמריקאי ומושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר.

בריאיון לערוץ 4NEWS, נשאל שוורצנגר אם המעשים של חמאס נעשו בגלל התגרות של ישראל במשך שנים וכך ענה: "אני טוען שזה נעשה ללא התגרות. לעשות את זה לישראלים, לאנשים חפים מפשע, לא הוכרזה מלחמה ביניהם אז אני לא חושב שהייתה התגרות ואני ב100% תומך בישראל".
 


שוורצנגר שיתף בתחושותיו על הטבח הנוראי שאירע ב- 7 באוקטובר: " אני 100% תומך בישראל במקרה הזה. אני עומד לצד חבריי הישראליים לנוכח המתקפות הברבריות של הנאצים מהחמאס. הלב שלי התרסק כשצפיתי בחדשות וראיתי את הכאב והסבל הנוראי".

כידוע, שוורצנגר הינו שחקן קולנוע מוכר, איש עסקים מצליח ומושל קליפורניה לשעבר. בין סרטיו המוכרים 'שליחות קטלנית', 'קונאן הברברי', 'קומנדו', 'הטורף', 'הנרדף', 'תאומים', 'זיכרון גורלי', 'אחרון גיבורי הפעולה', 'שקרים אמיתיים' ו'אירייזר'. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה