תקשורת ומדיה

"בגיל של סבא וסבתא שלך": עשרות קשישים חטופים בעזה

בית ההורים בהרצליה תלה שלט ענק על קיר המבנה ובו תמונות בני הגיל השלישי המוחזקים בשבי החמאס. חלקם ניצולי שואה, חולקים במחלות קשות שהיעדר הטיפול ההולם בהן מסכן את חייהם באופן מיידי
מערכת ice | 
הכרזה למען החטופים הקשישים בהרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
יותר מ-240 ישראלים מוחזקים בשבי ארגון הטרור חמאס מאז ה-7 באוקטובר, בהם עשרות קשישים. בית ההורים העירוני הרצליה ע"ש שלום כספי תלה הבוקר (ראשון) שלט ענק על קיר המבנה ובו תמונותיהם של כל החטופים בני הגיל השלישי המוחזקים בעזה בשבי החמאס. במרכז השלט מתנוסס המשפט העוצמתי: "הם בגיל של סבא וסבתא שלך". 
משלחת מיוחדת של משפחות החטופים הגיעה ביום חמישי האחרון לווינה וערכה סבב פגישות עם בכירים ממוסדות האו"ם באוסטריה ובכירי הפרלמנט האוסטרי. המשלחת יצאה בקריאה ברורה למנכ"לית האו"ם ונשיא הפרלמנט האוסטרי: הפעילו כל מנוף לחץ אפשרי כדי לשחרר מיד את החטופים והנעדרים ותפעלו להכנסת הצלב האדם לרצועה ולהעברת תרופות לחטופים שמתוכם, חולים רבים במחלות קשות שהיעדר הטיפול ההולם בהן מסכן חיים באופן מיידי.
 
המשלחת הסתיימה בעצרת תמיכה גדולה בשיתוף עם הקהילה היהודית ונציגי הממשל האוסטרי. לאחר התקיימה פגישה בבית שגריר ישראל באוסטריה דוד רוט יחד עם עוד 25 שגרירים ממדינות שונות בעולם. "ביכולתנו לדבר עם הצלב האדום וללחוץ להכנסת תרופות לחטופים", הצהיר נשיא הפרלמנט האוסטרי, מר וולפגנג סובוטקה. "אפנה באופן אישי לנשיאת הצלב האדום ואקדם את הנושא הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה