תקשורת ומדיה

"נשחט אתכם, נשתה את דמכם": עהד תמימי נעצרה ברמאללה

עהד תמימי בת ה-21 מנבי סאלח הייתה בעבר בכלא הישראלי. אלא שעם פרוץ המלחמה, חזרה להפיץ דברי בלע חולניים נגד עם ישראל: "אתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה, נאכל את הגולגלות שלכם". דיווחים בתקשורת הפלסטינית: צה"ל עומד מאחורי המהלך 
מערכת ice |  2
עהד תמימי (צילום פלאש 90)
הצעירה עהד תמימי נעצרה הבוקר (שני) על ידי צה"ל, כך מדווחת התקשורת הפלסטינית. הרקע למהלך הוא פרסומי הסתה חריפים ברשתות החברתיות כנגד ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון, בדגש על חשבון האינסטגרם שלה. תמימי בת ה-21 התפרסמה בעבר בעקבות הפצת סרטונים וצילומים שבהם תקפה חיילי צה"ל בכמה אירועים בכפר נבי סאלח, בו היא מתגוררת.
"המסר שלנו לעדרי המתנחלים - מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין", כתבה תמימי. "אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולות שלכם, יאללה קדימה, אנחנו מחכים לכם". במרץ 2018 הורשעה תמימי בארבעה סעיפי אישום של תקיפת קצין וחייל צה"ל, הסתה והפרעה לכוחות צה"ל, ונידונה לשמונה חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי. 
 
במרץ 2018 הורשעה תמימי בארבעה סעיפי אישום של תקיפת קצין וחייל צה"ל, הסתה והפרעה לכוחות צה"ל, ונידונה לשמונה חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי. היא שוחררה ב-29 ביולי באותה השנה לאחר ריצוי מלוא תקופת מאסרה. בשל מעשיה נגד חיילי צה"ל נחשבת תמימי בקרב חלק גדול מהפלסטינים לגיבורה לאומית ולאחד מסמלי המאבק הפלסטיני במדיניות ישראל בשטחים. 
 
החל ממאי 2018 תמימי היא חברת כבוד במועצה הלאומית הפלסטינית. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב למעצר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כל הכבוד לצה"ל ושאר כוחות הביטחון שעצרו הלילה את המחבלת ו"פעילת זכויות האדם" עהד תמימי מנבי סאלח שהורשעה בעבר בתקיפת חיילי צה"ל ומאז פרוץ המלחמה מביעה הזדהות ותמיכה בחיות האדם הנאצים ברשתות החברתיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכותה
    למה? 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותה לזעוק את זעקת הפלשתינאים. סעותנו לשים אותה בתא בעמידה עם 3 סודנים
    סגור
  • 1.
    לא לתת לה במה תיקשורתית. אנחנו לא רוצים לשמוע עליה.
    פלוני 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתנמק בכלא בשקט.
    סגור