ויראלי

חמאס זה דאע"ש: דגל של ארגון הטרור הרצחני אותר בעוטף עזה

דובר צה"ל חשף במהלך הצהרתו גילוי תמיכה בדעא"ש שאותרו בקיבוץ סופה רגע לאחר הטבח שהחל את מתקפת הפתע של חמאס על ישראל. התיעוד מגיע לאחר שאתמול הארגון פרסם סרטון בו "שחרר" לכאורה אם ושני ילדים בניסיון לרכך את מעמדו בעולם
מערכת ice | 
דגל דאעש שנחשף בקיבוץ סופה (צילום דובר צה"ל)
עכשיו זה רשמי: מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, אחת המערכות הקשות בתולדותיה של מדינת ישראל,  נודע על הירצחם של לפחות 1,300 בני אדם ועל פציעתם של כ-3,000. במסגרת ניסיונות ההסברה של ישראל וארה"ב את גודל הזוועה לרחבי העולם, שבים המנהיגים על כך שארגון הטרור חמאס, השולט בעזה, הוא למעשה מקבילה של דאע"ש. 
אמירה זו מקבלת היום משנה תוקף. דגל של מפעל הטרור הרצחני אותר לאחר הטבח הכבד בעוטף עזה ביום שבת. הדגלים נמצא מתנוססים בקיבוץ סופה על גופות המחבלים. בתיעוד שהפיץ דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי במהלך הצהרתו לתקשורת, חשף כי גילויי התמיכה בארגון הטרור הגיעו ללב שטחה של מדינת ישראל. 
 
התיעוד מגיע לאחר שאמש ארגון הטרור הפיץ דרך רשת החדשות הערבית אל-ג'זירה סרטון שבו שלושה אזרחים ישראלים "יוצאים לחופשי" ביום שבת לאחר שנשבו. ככל הנראה, מטרת הפרסום הייתה לנסות לרכך את תדמית המחבלים בקרב דעת הקהל הבין-לאומית ולעצור את ההשוואה בינם לבין דעא"ש. המצולמת בסרטון היא אביטל אלדג'ם, תושבת חולית, ושני ילדי חברתה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה