תקשורת ומדיה

רוסיה נגד השר אליהו: "מעלה שאלות בנוגע להימצאות נשק גרעיני במדינה"

יממה לאחר הסערה שעורר שר המורשת עמיחי אליהו, בזכות אמרתו על האפשרות הסבירה להטיל פצצת אטום על עזה. רוסיה, הצטרפה לרשימת המדינות שהתייחסו לסוגיה וטענה כי דבריו של השר: "מעלים שאלות רבות"
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין, עמיחי אליהו (צילום Naga11 /Shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
למי שהספיק לשכוח, אתמול, שר המורשת עמיחי אליהו, התבטא באופן חריג במהלך ראיון ב"רדיו קול ברמה" וטען כי יש לשקול את האפשרות להטיל פצצת אטום על עזה. דבריו של השר, זכו לגינויים מכל גורם אפשרי.
מדינות רבות ברחבי העולם יצאו נגד ודבריו והוא אף הושעה מהממשלה על ידי ראש הממשלה נתניהו. היום (שלישי) גם רוסיה מצטרפת למגנים לאחר שדוברת משרד החוץ של רוסיה מריה זחרובה צוטטה בסוכנות הידיעות הרוסית RIA: "נראה כי מדובר בהודאה של ישראל בכך שיש לה נשק גרעיני. אם אנו שומעים הצהרות רשמיות בנושא, אז היכן הפקחים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית?".
 
ההתייחסות של רוסיה לסוגיה מגיעה בזמן שבו יחסה עם ישראל נמצאים במצב רגיש ובסבירות גדולה להתנגשות דיפלומטית, זאת בשל תמיכת משטרו של ולדימיר פוטין בארגון החמאס.
כזכור, ביום שישי האחרון, דווח כי מאז פרוץ המלחמה הגבירה ישראל את התקפותיה נגד המיליציות האיראניות בסוריה, מבלי לעדכן מראש את רוסיה, הפטרונית של סוריה, על תקיפותיה במדינה, באמצעות מנגנון התיאום שבין שתי המדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה