תקשורת ומדיה

ג'וב חדש בלשכה של מאי גולן: 50 אלף שקל ליועץ תקשורת

בשעה שכוחותינו פועלים בעזה, במשרד לקידום מעמד האישה מקדמים מינוי של דובר שיסייע במיתוג פעילותה של השרה. הצעת המחיר פטורה ממכרז, מכיוון שפנייה קודמת שנעשתה בעבר לא נשאה פרי. בתגובה, מסרה הבכירה מהליכוד: "בזמן לחימה, ישנה נחיצות רבה עוד יותר לדברר את העשייה"
מערכת ice |  1
מאי גולן (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן (הליכוד), מחפשת יועץ תקשורת, שיכהן כדובר המשרד בפועל. המשרד העביר בימים האחרונים למשרדי יחסי ציבור פנייה לקבלת הצעות מחיר לשם כך. מכיוון שהצעת המחיר של המשרד מוגבלת ל-50 אלף שקל לשלושה חודשים, היא נעשתה כפטורה ממכרז, כך נחשף הערב (חמישי) בדה מרקר. 
הפנייה פורסמה לאחר שפנייה קודמת שפרסם המשרד לא הביאה להצעות שהשביעו את רצונם של אנשי המשרד. המשרד לקידום מעמד האישה הוקם לפני כחצי שנה, לאחר שרה"מ בנימין נתניהו הבטיח לגולן להיות שרה. לטובת המהלך, הרשות לקידום מעמד האישה פורקה על ידי הקואליציה ופעילותה הוטמעה בתוך המשרד, והכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק לביטול מעמדה העצמאי של הרשות לקידום מעמד האישה.
במשרד לקידום מעמד האישה מבקשים כי היועץ שייבחר יגבש תוכנית אסטרטגית למשרד וגם ל"מיתוגו התדמיתי ומיצובו בקרב קהלי היעד ומקבלי ההחלטות וחשיפתו של המשרד כגוף מקצועי ומרכזי לאוכלוסיות היעד בארץ ובחו"ל". אלא שהמשרד לקידום מעמד האישה נחשב למשרד קטן עם עובדים ספורים וללא תקן של דובר.

מהמשרד לקידום מעמד האישה נמסר בתגובה לדה מרקר: "הבקשה לקבלת הצעות פורסמה בהתאם להוראות החשב הכללי, באישור חשב ויועץ משפטי. היא הופצה כבר כשבועיים לפני פרוץ המלחמה ואין לה שום קשר למצב החירום בו אנו נמצאים. לאחר שנרשמה חוסר שביעות רצון מההצעות שהתקבלו, הוחלט לפרסם לפני כעשרה ימים את הבקשה בשנית לספקים נוספים.

"בשונה ממשרדי ממשלה אחרים, למשרד לקידום מעמד האישה אין אגף דוברות והסברה המופקד בשגרה וחירום על ייצוג עבודת המשרד בכלי התקשורת בזירה המקומית והבינלאומית ובמגוון רשתות חברתיות. הדברים מקבלים משנה תוקף בזמן לחימה, כאשר ישנה נחיצות רבה עוד יותר לדברר את עשיית המשרד ובעיקר את סל השירותים שהוא מציע לקהל הנשים במדינת ישראל, כמו גם סיוע בהסרת החסמים מול משרדי הממשלה והשלטון המקומי והכנת תקציב שנתי המותאם בדיוק למשימות והאתגרים שבפניהם ניצב המשרד בעת הזאת - שלא יגיע לכלל הנשים ללא סיוע דוברות זה.
"הקמת מוקד ארצי המיועד לנשים, שנפתח עם פרוץ הלחימה ופועל בשש שפות, היא רק דוגמה אחת מני רבות להיותו של המשרד גורם המקשר בין הצרכים שעולים מהשטח לבין יתר משרדי הממשלה והגורמים הנותנים מענה בחברה האזרחית והמגזר העסקי".

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיעיפו כבר לעזאזל את המפגרת הזאת (ל"ת)
    דוד 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור