תקשורת ומדיה

תן ביס במהלך חשוב: כך החברה דואגת לבעלי העסקים שנפגעו

קמפיין של חברת המשלוחים מזמין את הציבור לתמוך במסעדות מקומיות ואהובות ולהזמין מנות מעולות עד הבית. היוזמה "ביחד נפרגן" בחרה להעלות על נס את מסעדת "ישתבח" התל אביבית, ואת "אולדיס" בהוד השרון, שהבעלים המסורה שלה גויסה בצו 8
מערכת ice | 
שליח תן ביס (צילום יחצ)
לאחר יותר מחודש ימים של אי ודאות, ישראלים רבים שמנסים להתרגל למציאות החדשה ועסקים רבים שהיו סגורים לסירוגין, החליטה פלטפורמת המשלוחים תן ביס לתמוך במסעדנים ולקדם את המסעדות איתן היא עובדת. זאת על מנת לעודד לקוחות לשוב ולבצע הזמנות ממסעדות "דווקא עכשיו" על מנת לעזור למסעדות להתאושש, להתחזק ולחזור לעבודה.
במהלך הקמפיין, הקרוי "ביחד נפרגן", מזמינה תן ביס את כולם לתמוך במסעדות מקומיות ואהובות ולהזמין משלוח טעים ומנחם עד הבית. הקמפיין שם דגש על מסעדות עם סיפור יוצא דופן מהתקופה האחרונה שחשוב להעלות. בין הסיפורים ישנן  מסעדות שחוו אובדן אישי, מסעדות שהצוותים שלהם נרתמו לסייע למאמץ הלאומי, מסעדות שפתחו את מטבחיהן להכנת מנות לתרומה ועוד.
 
הפרגון הראשון יוקדש לסיפורו של יוסי פריאנטי ממסעדת "ישתבח" התל אביבית. פריאנטי הקים את ישתבח מתוך רצון להביא לאנשים אוכל טעים, כזה שעושה גם טוב בלב. לפני כחודש, הוא גוייס למילואים כדי להגן על המדינה בצפון הארץ ולכן נאלץ לעזוב את המסעדה שלו. אולם המסעדה ממשיכה לפעול וחזרה לתפקד בעזרת הצוות המסור שלה. זה הזמן לתמוך במסעדה של יוסי בתקופה הזו. המנה המומלצת - חלה בשניצל של "ישתבח", שכבר זכתה בתואר השניצל חלה הכי טוב בעיר.

יוסי פריאנטי מסעדת ישתבח (צילום: תן ביס)
בנוסף, יעלה פירגון לסיפורה של חן שעיבי, בעלת מסעדת "אולדיס" בהוד השרון. חן נאלצה לעזוב את המסעדה שלה ולהגן על המדינה גם כן בגבול הצפוני. כך גם רוב עובדי המקום אשר גויסו בצווי 8. בינתיים, מי שמנהל במקומה את המסעדה הוא אחיה הקטן בן ה-17. רגע לפני שחן גויסה, היא הספיקה גם לתרום ארוחות חמות רבות כך שעכשיו זה הזמן המתאים לתמוך בה ולהחזיר לה אהבה. מנה (או יותר נכון מנות) מומלצת - תפריט הפנקייקים המשוגעים של אולדיס.

חן שעיבי - מסעדת אולדיס קונספט (צילום: תן ביס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה