תקשורת ומדיה

סערה בקשת 12: "64 חללי צה"ל לעומת 64 פוליטיקאים"

ניצב בדימוס דוד צור הגיע לאולפן קשת 12 של ניב רסקין וסיפק אמירה קשה ושנויה במחלוקת: "מצמרר, 64 חללים גיבורים, שכל העם עומד מאחוריהם, לעומת ה-64 האחרים שעושים לנו פוליטיקה בזמן מלחמה"
תום נחום |  2
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-45 של המלחמה בעזה (שני) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, ודיווחים על הפסקת אש כבר מהשעות הקרובות והשלמת עסקת החטופים על הפרק.
בתוך כך, הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם. סמ״ר דביר ברזני, בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. סמל ינון תמיר, בן 20, מפרדס חנה-כרכור, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, וסמ”ר איתן דישון, בן 21, מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
עם זאת, הכאב הגדול על הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר וכמו כן, הנופלים בקרבות ברצועת עזה לא מפריעים לחלק מהאנשים לנצל בצורה צינית את הכאב הגדול בעם לטובת סגירת חשבונות פוליטיים בעת הקשה הזו, כאשר אמירה שנויה במחלוקת ששודרה היום (שני) בקשת 12 עוררה סערה גדולה.
 
ניצב בדימוס דוד צור, לשעבר מפקד הימ"מ, אמר כך בשידור חי באולפנו של ניב רסקין בקשת 12: "באופן מצמרר, לא חשבתי על זה, מה שנאמר לגבי המספר 64 חללים גיבורים, שכל העם עומד מאחוריהם, לעומת ה-64 האחרים שעושים לנו פוליטיקה בזמן מלחמה, אז הסמליות הזאת בדיוק ירד לי האסימון לגביה".
הצייצנית שלומית כהן הגיבה על כך בכעס גדול וכתבה: "אין גבול לרוע ולציניות של ״הפרשנים״ באולפן 12 ועכשיו גם על גבם של 64 חללי צה״ל. אף אחד באולפן לא העיר לו על כך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאסתם
    יוני 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלג, אברהם, מרציאנו, צור, אברמוביץ ועוד, נ מ א ס ת ם , כל היום נוברים בפחי אשפה, רק פוליטיקה זולה, רדודה, ההוא שמע ממישהו על משהו וישר עושים טררמים, אנחנו באמצע מלחמה וכל מה שמעניין אתכם זה פוליטיקה זולה, נתניהו נתניהו נתניהו, עייפנו מכם, שחררו אותנו
    סגור
  • 1.
    הלוואי
    טל 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפשר היה להחליף את כל 64חכים והעומד בראשם בחטופים בעזה. שישבו בעזה כל הכנסת המטורללת,מנותקת ורעה הזאת !!!!!
    סגור