תקשורת ומדיה

בר רפאלי למשפחות החטופים: "אתם באמת גיבורים ואנחנו אתכם"

הדוגמנית בר רפאלי פרסמה סרטון של משפחות החטופים בדיון בכנסת והביעה את כאבה על רגען הקשה בו נתונות המשפחות: "הזמן עובר ושום דבר לא משתנה והאנשים האלו חיים את אותו יום כל יום"

מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום רפי דלויה)
אתמול (רביעי), נערך דיון של משפחות החטופים בכנסת אשר סיפרו על אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס ביישובי העוטף, בהם יקיריהן נחטפו. הדוגמנית בר רפאלי פרסמה אתמול (רביעי), סרטון המציג את הכנס המיוחד שבו נכחו משפחות החטופים בוועדת הכנסת. רפאלי התייחסה למשפחות החטופים וכתבה: "זה לא נתפס. הזמן עובר ושום דבר לא משתנה והאנשים האלו חיים את אותו יום כל יום".
בהמשך, פנתה רפאלי למשפחות החטופים אשר יקיריהן מוחזקים בימים אלו בשבי חמאס ואמרה: "אתם באמת גיבורים ואנחנו אתכם ולא נשקוט עד שהאהובים שלכם ישובו הביתה!". בסרטון שפרסמה רפאלי בחשבון האינסטגרם שלה, דיברה חברתו של החטוף אופיר צרפתי אשר נלקח על ידי ארגון הטרור הרצחני 'חמאס'. חברתו סיפרה על הרגע בו גל הציל את חייה ואמרה: "אני הבת זוג של אופיר, מזה כמעט ארבע שנים. אני הייתי איתו במסיבה, בפסטיבל הנובה, הוא הציל אותי, אני פה בזכותו. אני יושבת כאן ומדברת אתכם, בזכותו, הוא לא יודע שאני בסדר".
בהמשך הסרטון, ציינה חברתו כי החטוף גל צרפתי ביקש לחגוג את יום הולדתו במסיבת נובה: "אנחנו יצאנו לחגוג לו יום הולדת, זאת הייתה הבקשה שלנו, שנצא למסיבה אחרי הרבה שנים שהוא לא היה במסיבה. שלי, זו הייתה הפעם הראשונה".
בהמשך, סיפרה חברתו של צרפתי על כך שהצליח להציל את חבריו: "לצערי הרב, אחרי ארבע שעות של בריחה, שהוא מחזיק לי את היד ונכנס למשימת חייו להציל אותי ואת כל החברים שלו, שהוא הצליח גם. לצערי הוא נחטף כשהוא פצוע מאוד, אנחנו לא יודעים מה רמת הפציעה שלו, איפה הפציעה אפילו . הוא העלה אותי ואת חברה שלי על רכב, בשבילו לצערי לא נשאר מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה