תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 משתולל: "לא תסתום לי את הפה, מגוחך"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב למתקפה נגד דבריו על נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק: "בעיניי סופר לגיטימי. את הדברים הכי קשים עליו אמר מישאל חשין ז"ל בראיון הפרישה. לא תסתום לי את הפה, אתה מגוחך"
תום נחום |  1
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-46 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, בארגון הטרור חמאס טוענים שפרטי עסקת החטופים תתפרסם בשעות הקרובות על ידי הקטארים.
בתוך כך, אמירה בשידור של מגיש ערוץ 14אראל סג"ל, מעוררת סערה ברשתות החברתיות, כאשר צייצן בשם אדי ווסר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו את הקטע המדובר וכתב כך: "אני פוחד, ואני פונה מכאן אישית לאראל סג״ל, בבקשה ממך; זה לא יאמן, זה עובר כל גבול ובעיני גובל בהסתה אישית נגד הנשיא לשעבר השופט אהרון ברק ולמעשה כנגד מי מזוהה עמו. תקשיבו לסגל (אפשר לשמוע ולקפוץ לפסקה האחרונה בדברי הכתובים אני רק מצטט. וגם, אני מביא את הקטע כפי שהגיע אליי אין לי מה שהיה לפני או אחרי וזו הסתייגותי היחידה, אני מקווה שמישהו ניסה לתקן שם, אבל הקטע כמו שהוא מופץ חמור בעיני. אני מסמן את המילה רוח ביזמתי".
 
בין הדברים שאמר סג"ל וציטט ווסר: "בית המשפט עד שאהרון ברק בעצם השתלט על הרוח שלו… מי שדחף אותו מי שעשה את השיפוט מיהודי לאזרחי היה אהרון ברק, זה שאמר ש״נתתי לצה״ל לנצח יותר מידי״. מצביע על המרואיינת (סליחה איני מזהה) שאומרת: ״ודרך אגב הוא די ניגן על זה על הרוח הוא דיבר על הרוח״ (במשך ניתן להבין שהכוונה לסינוואר) ואז סג״ל: ״אני ניזהר כי אנחנו בתקופה שאני לא רוצה שיגידו שאני מאשים מישהו״ ואז: ״אבל אין לי ספק מי אחראי״ (ניזהר ולא רוצה שיגידו שהוא מאשים אבל מאשים בריבוע בעיני) והמרואיינת: "יחיא סינוואר ניתח את הרוח".
"אם זו לא הסתה נגד אדם, וקישור מעשי המלצת סינוואר אל ברק, איני יודע הסתה מה היא! אתמול מצאתי על מדרכות רחוב ז׳בוטינסקי ברמת גן סטיקר (הוא אצלי ולא אצלמו על מנת שלא יופץ יותר רק אצטט): ״Save us from judicial KKK” כאשר מצד אחד של האותיות KKK תמונת חבר ב קו קלוקס קלן בתלבושת שלהם ובצד השני תמונת אהרון ברק!!! זה לא קשור לשידור הרי זה מרוצץ לפני, וסג״ל יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אבל הדברים האלה יותר ממסוכנים, כי לאיש אין שליטה לאן הם מגיעים ומה יעשה בהם! בדרך כלל אני כותב כי אני כועס, עכשיו אני פוחד. זה יוצא משליטה! ואם יש חכמים, שיזהרו בדבריהם".
סג"ל הגיב: "בעיניי סופר לגיטימי. אהרון ברק עומד מאחורי הרוח המשפטית בישראל אין בכלל ספק. את הדברים הכי קשים עליו אמר מישאל חשין ז"ל בראיון הפרישה. לא תסתום לי את הפה, אתה מגוחך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולנו הראל סגל רק 14 (ל"ת)
    שי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור