תקשורת ומדיה

מורן אטיאס חוזרת: לאחר שתלתה דגל בבארי היא חוזרת לאיטליה

מורן אטיאס נמנית בין המפורסמים שלקחו על עצמם להשתמש בקהל העוקבים הרחב שלהם, ולהסביר כמה שאפשר את הצד של ישראל במלחמה הנוכחית. לאחר שביקרה בבארי ותלתה דגל ישראל, כעת היא ממשיכה ליעד החדש-ישן
מערכת ice |  2
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, מורן אטיאס, תחזור לאיטליה בזמן הקרוב ולא כדי להופיע בסדרה חדשה או כי היא קיבלה קמפיין חדש. אטיאס תמשיך את את מסע ההסברה שלה על המלחמה בישראל, במדינה שאותה היא מכירה כל כך טוב, ובמדינה בה היא מוכרת כל כך.
כאמור, אטיאס לקחה על עצמה את המשימה, כמו רבים אחרים, להשתמש בקהל העוקבים שלה, ובמקרה שלה מדובר בהמון עוקבים שאינם ישראלים, ולהסביר לעולם את הצד הישראלי במלחמה, וכמובן להעלות את המודעות לנושא החטופים והנעדרים.
כזכור, מורן אטיאס ביקרה ביישוב בארי לפני מספר שבועות וצפתה בנזק האדיר שהיישוב חווה, לאחר הפשיטה הרצחנית של מחבלי חמאס בבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר, במסגרתה הגיעו ליישוב עשרות מחבלים חמושים, וביצעו את זממם בתושבי היישוב וברכושו.
 
אין ספק שההסברה הישראלית עלתה מדרגה במלחמה הנוכחית, אולי בזכות ההבנה שנחתה גם על דובר צה"ל, שלראשונה בתולדות מלחמות ישראל, עושה שימוש נרחב בהצגת הוכחות וראיות לעולם, בין אם בערוצים הדיפלומטיים ובין אם בתקשורת העולמית. כזכור, דובר צה"ל מקיים סיורים לכתבים זרים גם באזורי התופת בעוטף עזה וגם באזורי הלחימה ברצועת עזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מורן אטיאס
    אלמונית 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שפו יקירתי את יפה מלאך מביאה גאווה לישראל המשיכי כך האמיני לי את היית צריכה להנחות בתוכנית בטלויזיה יש הרבה אנשים שלא ראויים לשבת שם חישבי על זה בכול אופן כול מדינת ישראל מצדיעה לך על הנתינה בזמן קשה שכזה
    סגור
  • 1.
    אור לגויים צניעות
    שי 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יזיק לה ללבוש קצת צנוע, העם היהודי היעוד שלו להביא אור לגויים
    סגור