תקשורת ומדיה

שר החינוך יואב קיש תוקף: "ביזיון שאין כדוגמתו"

לאחר שנשיאות האוניברסיטאות הרווארד, פנסילבניה ו-MIT סירבו לגנות את מעשי חמאס ולטעון כי מדובר ברצח עם, שר החינוך יואב קיש חושף כי שלח להן מכתב נוקב וכתב: "בצביעות רבה אתן התפתלתן אתמול סביב האמת"

מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
היום (חמישי), פרסם שר החינוך יואב קיש את המכתב ששלח לנשיאות האוניברסיטאות הרווארד, פנסילבניה ו-MIT בשל סירובן להגדיר את מעשי הטבח שנעשו ב-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור "חמאס", כרצח עם של היהודים.
בחשבון הטוויטר שלו, כתב שר החינוך: "ביזיון שאין כדוגמתו. בעקבות הופעתן המבישה בקונגרס של נשיאות האוניברסיטאות הרווארד, פנסילבניה ו-MIT וסירובן לגנות קריאות לרצח עם של יהודים, שלחתי להן מכתב חריף על בחירתן לתמוך בארגון הטרור הרצחני חמאס ולתת רוח גבית לרצח קשישים, חטיפת תינוקות ואונס נשים". 
במכתב ששלח לנשיאות האוניברסיטאות, כתב בין היתר שר החינוך קיש: "נשיאות אוניברסיטאות מכובדות, 'תלוי במקרה', 'תלוי בנסיבות', 'תלוי היקשר', 'רק אם דברים יצאו מן הכוח אל הפועל', 'רק אם נעשו מעשים של הטרדה, איום, הפחדה, בריונות', 'רק אם דיבור הפך למעשה'. נשאלתן שאלה אחת פשוטה: האם קריאות לרצח העם היהודי מפירות את חוקי האוניברסיטאות שאת עומדות בראשן, או מפירות את הקוד ההתנהגות הנהוג בהן. התשובה היחידה האפשרית על השאלה הזאת היא: כן!". 
בהמשך המכתב, תקף קיש את נשיאות האוניברסיטאות: "בצביעות רבה אתן התפתלתן אתמול סביב האמת, הסברתן שאלימות, אנטישמיות וקריאות להשמדת יהודים – הן עניין של נסיבות ושלמעשה, אין בהן הפרה של קוד ההתנהגות המקובל באוניברסיטאות שאתן מייצגות". 
עוד הוסיף קיש כי בעקבות התנהגותן המחפירה, סטודנטים יהודים לא יוכלו יותר ללמוד בשקט באותן אוניברסיטאות, אלא רק בפחד. את המכתב החריף, חתם קיש בתקיפה נוספת כנגד נשיאות האוניברסיטאות וכתב: "ההופעה שלכן בקונגרס אתמול הייתה מבישה, והיא בושה שתיזכר לדיראון עולם, התביישו!". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה