תקשורת ומדיה

איך 250,000 שקל בחינם נשמעים לכם? זו ההגרלה שתיערך בקרוב

רכב טסלה, חופשה זוגית לתאילנד ופרסים כספיים - אלו הן רק חלק מההגרלות אותן עורך איש העסקים הישראלי, פז פליישר, בחשבון האינסטגרם שלו. בקרוב פליישר יערוך הגרלה על סך רבע מיליון שקל בעמוד שלו -  האם יש אותיות קטנות לסיפור?
מערכת ice | 
כסף ואושר (צילום shutterstock)
דווקא בתקופה זו, איש העסקים הישראלי אשר מוכר בעיקר כחלוץ בתחום מטבעות הקריפטו, פז פליישר, יוצא בצעד מפתיע במיוחד ומסקרן. פליישר הודיע כי הוא עומד להגריל ביום הראשון פרס על סך כ-250,000 שקל, עבור "כל אדם אשר מעוניין לקחת חלק בהסתברות לחיים יותר מעושרים".
פליישר ידוע כאדם אשר מרבה לערוך הגרלות ולחלק פרסים לקהל העוקבים שלו. ההגרלה הראשונה שערך לפני כמה שנים, וזו שבזכותה הוא זכה להכרה וחשיפה נרחבת, זכתה את הזוכים המאושרים בטיסה זוגית לתאילנד. מאז הפרס שמגריל רק הולך וגדל. כאמור, רק לפני מספר חודשים הוא הגריל רכב טסלה בשווי 200 אלף שקל.
 
ביום ראשון ה-24 בדצמבר, בשעה 18:00, יגריל פליישר בעמוד האינסטגרם כרבע מיליון שקל. ההגרלה מיועדת לציבור הרחב ופשוטה מאוד להרשמה, כאשר חשוב לציין כי על מנת להשתתף בה לא צריך לעשות דבר מלבד להירשם – כלומר אין צורך בתשלום כספי כלשהוא. כל אדם מעל גיל 18 יוכל להיכנס לעמוד האינסטגרם (Paz Flaysher), לשתף את פוסט ההגרלה ולשלוח לו בהודעה פרטית "ביצעתי את השלבים". המערכת תזהה באופן אוטומטי את הפעולה והמשתמש יצורף לרשימה.
חשוב לציין כי ההגרלה מבוצעת על ידי עורך דין רז עטייה ומאושרת על ידי משרד האוצר. כל ההליך מבוצע בשידור חי וישנה שקיפות מלאה בנוגע להליך ההגרלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה