תקשורת ומדיה

אביעד גליקמן חוטף מינון מגל: "תראו למי פתאום מפריע"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, במתקפה נגד כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, שמתח ביקורת על שרת התחבורה מירי רגב: "תראו למי פתאום מפריע החלטות בעל פה. כשהיה מדובר בפתיחת חקירות נגד למשל ראש ממשלה (לא דרמה) זה פחות ריגש"
תום נחום |  2
אביעד גליקמן (צילום חדשות 13)
שרת התחבורה מירי רגב פעם נוספת תחת מתקפה, הפעם מכיוונם של שופטי בג"צ, וכמו כן, מכיוונו של כתב חדשות 13אביעד גליקמן, שצייץ כך: "שופטי בגץ מותחים היום ביקורת חריפה על השרה מירי רגב ועל החלטתה שלא לאפשר לרכבת הקלה לעבוד בשבת. בדיון התברר כי אין החלטה בכתב, אלא רק החלטה בעל פה ללא נימוקים. השופטת וילנר: "כך לא מקבלים החלטות". אלו הם פניה של ממשלת ישראל 2023".
 
מי שיצא נגד גליקמן הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב כך: "תראו למי פתאום מפריע החלטות בעל פה. כשהיה מדובר בפתיחת חקירות נגד למשל ראש ממשלה (לא דרמה) זה פחות ריגש". גם פאנליסט התוכנית, דרור קאפח, הגיב: "בכל זאת, מירי רגב אינה יועמ״ש שמאשר פתיחת חקירה בע״פ ולא בכתב".
 
בתוך כך, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הודיע ביום חמישי כי נוסעי התחבורה הציבורית אשר משתמשים ב"מרכזית המפרץ", ייהנו מתנאים חדישים בתחנת הצפון, החל מטכנולוגיה מתקדמת ועד לשטח מרווח וממוזג לאנשים בעם מוגבלויות. "מרכזית המפרץ", אשר ממוקמת ברציף העירוני הפתוח בנמל התחבורתי בצפון, משתפרת מבחינת תנאיה ואיכות השירות שמעניקה התחבורה הציבורית לנוסעים, תוך דגש מיוחד לנוסעים בעלי המוגבלויות השונים.
תחנות האוטובוס החדשות ממוזגות, אטומות בקירות זכוכית החוסמים רעשים ותנאי מזג אויר קשים, בעלות שילוט דיגיטלי אינפורמטיבי, דלתות אוטומטית, ספסלים וכן אבזור נוסף לרווחת הנוסעים דוגמת טעינת טלפונים סלולריים ואפשרות לשירות WI-FI. עלות הצבת כל אחת מהתחנות עומדת על כ-250 אלף שקלים והיא מיוצרת ומורכבת כולה בישראל.
הקמת התחנה הראשונה בצפון הינה חלק מפרויקט נרחב המקודם על ידי אגף נגישות במשרד התחבורה בשיתוף עם נתיבי איילון. במסגרת הפרויקט, מופעלים לראשונה מספר קווים נגישים בשירות הבינעירוני, שעד כה לא היה מונגש, כאשר אנשים עם מוגבלות יוכלו להזמין מקום מראש באפליקציה ייעודית.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, בירכה על הדברים: "הצלחתה של מערכת התחבורה הציבורית תלויה בגורמים רבים, וחוויית הנוסע היא בהחלט מרכיב חשוב בהחלטה להעדיף את האוטובוס על הרכב הפרטי".
עוד הוסיפה: "התחנה הראשונה מבין ארבע שאנו חונכים היום בחיפה מספקת פתרון איכותי להמתנה ברציפים בכל תנאי מזג האוויר. זהו שלב נוסף במהפכה בתחבורה הציבורית שאני מקדמת מאז כניסתי למשרד, אשר תשנה את פני התחבורה בישראל".

(קרדיט: נתיבי איילון - דניאל אליאור)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחת הסיבות המרכזיות למפלת ערוץ 13 גליקמן
    יצמח 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכמובן חברו דרקר
    סגור
  • 1.
    אביעד גליקמן שונא ישראל וכל חבר מירעיו בעיתון הארץ (ל"ת)
    אבי 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור