תקשורת ומדיה

דנה זרמון חושפת הריון: "2024 מביאה תקווה"

הדוגמנית דנה זרמון שיתפה בחשבון האינסגרם שלה סרטון מרגש ובו היא חושפת בטן הריונית, עם הכיתוב המרגש: "2024 מביאה לנו תקווה". התגובות והברכות של המפורסמים לא איחרו להגיע, "זה הכי חמוד בעולם", כתבה השחקנית קים אור אזולאי
מערכת ice | 
דנה זרמון (צילום מתוך האינסטגרם)
הכוכבת ומשפיענית הרשת, דנה זורמן, העלתה הבוקר (רביעי), פוסט לחשבון האינסטגרם שלה ובו שיתפה בבשורה מרגשת וחשובה כאחד, וגרמה לעוקבים האדוקים שלה להרגיש מעט רגשות שמחה בין כל התחושות הקשות שמאפיינות את התקופה, לאור הסיטואציה הביטחונית. "2024 מביאה לנו תקווה", כתבה ושיתפה שהיא בהריון.
יוצרת התוכן העלתה סרטון מרגש לאינסטגרם ובו רואים כי היא חושפת את הבטן ההריונית המרגשת, בעוד בעלה וגם בנה הקטן מנשקים אותה. התגובות לא מיהרו להגיע, בעוד השחקנית קים אור אזולאי כתבה: "אויש זה הכי חמוד בעולם", מאיה ורטהיימר הגיבה: "איזו ברכה, אושר", וגולשים נוספים בירכו את זרמון.
 
 
אין ספק כי 2024 המשיכה את קו המלחמה בו אנו שרויים החל מה-7 באוקטובר, אך בין כל החששות, יש מי שמנסים בכל זאת להמשיך בשגרת חייהם, ולו בקצת. מפורסמים רבים נוהגים לשתף אותנו בקצת "אסקפיזם", ונותנים לנו לטעום מעולמם הפרטי. אופירה אסייג, למשל, משתפת באדיקות את שגרת חייה (הכוללים אימונים, ארוחות בריאות וכו), ובכך משרה לעוקביה מעט נחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה