תקשורת ומדיה

"נמכור להם את צה"ל ונגמור עם זה": יבגני זרובינסקי נגד תנובה

יבגני זרובינסקי, העלה לאחרונה פוסט לחשבון האינסטגרם ובו הוא ביקר את העובדה שממשלת סין שולטת בתחומים רבים בארץ, ביניהם בנמלים וכן גם בחברת תנובה. "בואו נמכור להם גם את צה"ל ונגמור עם זה"
מערכת ice | 
ישראל, סין (צילום shutterstock)
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, העלה היום (חמישי), פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא ביקר את העובדה כי ממשלת סין לוקחת חלק פעיל ומשמעותי בכלכלה הישראלית, לאחר שפורסמה כתבה ב-The Marker בנוגע לעובדה כי אחת מהחברות המזון הגדולות בישראל, תנובה, מצויה בבעלות סינית, שלוקחת חלק מ"קואליציית רוסיה-איראן".
זרובינסקי כתב: "נמל כבר הבאנו להם, את תנובה גם, בואו נמכור להם גם את צה"ל ונגמור עם זה". הפוסט קיבל תגובות זועמות רבות, ביניהן נכתב: "כל המדינה הזאת שלנו באשליה אחת גדולה, עוד לפני הטבח הזה מכרו אותנו". גולשת נוספת הגדילה וכתבה: "יש כבר כמה נמלים בישראל בבעלות סין, אסם מכרה את הזכויות על הבמבה לאיזה נספח בשוויץ, מפסיקים גידול ייצור ושיווק של המון ירקות בצפון וזה מייצר עוד תלות במדינות זרות - בקיצור, מישהו מחרב אותנו מבפנים בכוח ודואג שנהיה תלוים בכל העולם ואישתו".
 
 
כזכור, רק לאחרונה ענקית הספנות הסינית "קוסקו" הודיעה כי תפסיק את משלוחיה לישראל, למרות שהחות'ים בים האדום לא מאיימים על סין. סביר להניח כי המהלך הוא פוליטי, ונועד להוות נקיטת צד של סין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה