תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 חושפת בשידור חי: "כבר לא יכולה להסתיר את זה"

חן זנדר, חשפה בשידור חי בתוכניתה עם קובי מחט כי היא נמצאת בהריון ראשון, ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות מהתרגשות: "שמרתי על זה בסוד הרבה מאוד זמן.  לא האמנתי שככה אני אחשוף את זה, אבל אני בהריון ראשון. זה מאוד מאוד מרגש"
מערכת ice |  4
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
כתבת ומגישת חדשות 13, חן זנדר, חשפה היום (שישי) במהלך שידור חי בתוכנית הבוקר אותה היא מגישה עם קובי מחט, כי היא נמצא בהריון ראשון, כשנה לאחר שהתחתנה עם בכיר לבה, תומר מימון, מתמחה במחלקה הנוירוכירוגית בשיבא. הזוג התארס ביוני האחרון.
במהלך השידור, קובי מחט פנה לצופים כשהוא יושב לצד זנדר ואמר: "הבטחנו לכם בשורות טובות, ואין בשורות טובות מאלה. סליחה שאני מוציא אותה מהארון - זה על דעתה והסכמתה, אל תתקפו אותי. חן זנדר שלנו, ספרי".
 
בשלב זה אמרה זנדר: "אני כבר לא יכולה יותר להסתיר את זה אה, אני בהריון. אני לא מאמינה שאנחנו עושים את זה פה, לא האמנתי שככה אני אחשוף את זה, אבל אני בהריון ראשון. זה מאוד מאוד מרגש".
זנדר המשיכה ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות מההתרגשות: "אני מאוד מתרגשת מזה ואני רק מדברת על זה ועולות לי הדמעות, אז הצלחת, יופי. בגלל זה אני ככה שמרתי על זה בסוד הרבה מאוד זמן, כי ידעתי שזה יעשה עניין". מחט השיב: "כבר אי אפשר היה לצלם פה סטורים, בלי שכולם יראו ויגידו "מזה, הבחורה הדקיקה הזאת פתאום יש לה בטן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בחיר ליבה
    דניה 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בכיר ליבה??????
    סגור
  • 3.
    מברוק, בשעה טובה ומוצלחת. (ל"ת)
    סי.ג.ר 01/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    "בכיר" ליבה?
    בכיר במשרד האוצר. 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לכם ולשפתנו העברית.
    סגור
  • 1.
    מזל שהיה משהוא שהסכים לחלוק אתך את חייו (ל"ת)
    אבי 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור