מינויים

כתבת חדשות 13 בהחלטה קשה: מה עשתה אחרי רצח אחותה?

חן זנדר שאחותה נרצחה במסיבה ברעים, חוזרת לעבודה בחדשות 13 ובפוסט שהעלתה כתבה את תחושותיה לעשות זאת שוב אחרי הטרגדיה שחוו היא ומשפחתה: "היום אחרי שבועיים אני חוזרת לשטח, לשגרה, אם בכלל אפשר להגדיר את זה ככה, הרי השגרה של כולנו כאן השתנתה... נועה היתה מאוד גאה בעבודה שלי ומספרת עליה לכל מי שפגשה"
מערכת ice |  2
חן זנדר מתחתנת (צילום חן זנדר מתחתנת)
8 ימים חלפו מאז קבורתה של אחות כתבת התחבורה של חדשות 13, חן זנדר, שקיבלה את הבשורה הקשה לפני כשבועיים כשנודע לה שאחותה הקטנה נועה בת ה-22 נרצחה על ידי מחבלי חמאס במסיבת הטבע ברעים, וביום חמישי שעבר ערכו הכתבת ומשפחתה את טקס הלוויה הכואב.
באותו היום כתבה זנדר: ״נועה שלי, אחותנו הקטנה, בעלת הלב הטהור ושמחת החיים. האור שלנו כבה היום״. אבל את הכתבת של חדשות 13 זה לא עוצר והיום (ראשון) היא חזרה לשדר מהשטח.
 
בפוסט שהעלתה כתבה את תחושותיה לעשות זאת שוב אחרי הטרגדיה שחוו היא ומשפחתה: "היום אחרי שבועיים אני חוזרת לשטח, לשגרה, אם בכלל אפשר להגדיר את זה ככה, הרי השגרה של כולנו כאן השתנתה... נועה היתה מאוד גאה בעבודה שלי ומספרת עליה לכל מי שפגשה".
עוד היא כתבה: "הלוואי ויכולתי לספר לה כמה היא חסרה לי עכשיו, לספר לה שאני חוזרת עם לב שבור ונפש מצולקת אבל בידיעה ברורה שגם עכשיו היא שמחה בשבילי. אחותיקי, את איתי, בתוכי, לנצח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השם ירחם
    מיקי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השם יקום דמה
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם את כתבת בערוץ 13 כנראה שאת רצחת את אחותך תחשבי על זה
    סגור