טלוויזיה

הלם בחדשות 13: אחותה של הכתבת נרצחה על ידי מחבלים

כתבת חדשות 13, חן זנדר, העלתה לסטורי שלה באינסטגרם את מודעת האבל בה אחרי שישה ימים של היעדרות נודע כי אחותה, נועה, נרצחה על ידי מחבלי החמאס במהלך מסיבת 'נובה' ליד רעים בעוטף עזה ביום שבת האחרון
מערכת ice |  7
חן זנדר מתחתנת (צילום חן זנדר מתחתנת)
אחרי שהטרגדיה של מגישת קשת 12 מעיין אדם הפכה לטרגדיה של כולם כאשר אחותה הצעירה מפל אדם, נרצחה על ידי מחבלי חמאס בעת שבילתה במסיבת הטבע 'נובה' ברעים ביום שבת האחרון ולאחר שזוהתה גופתה זוהתה על ידי המשפחה, גם ברשת 13 אבלים עם מידע כואב על אחותה של כתבת התחבורה חן זנדר.
כתבת חדשות 13, חן זנדר, העלתה הערב (חמישי) לסטורי שלה באינסטגרם את מודעת האבל בה אחרי שישה ימים של היעדרות נודע כי אחותה, נועה, נרצחה על ידי מחבלי החמאס במהלך מסיבת 'נובה' ליד רעים בעוטף עזה ביום שבת האחרון.
זנדר העלתה את מודעת האבל עם לב שבור באימוג'י ועם השיר של עידן חביב. לאחר מכן היא העלתה תמונה של אחותה וכתבה: "נועה שלי, אחותנו הקטנה, בעלת הלב הטהור ושמחת החיים, האור שלנו כבה היום".
כזכור, מעיין אדם ספדה לה בדמעות ונשברה על הקבר: "מינימי, כשנולדת נדלק האור בבית. קראנו לך ביצית מזהב, כי היינו מלא אנשים רגילים בעולם והיה אותך. ואנחנו בחושך גדול עכשיו. את האהבה הראשונה שלי. רציתי להיות איתך כל הזמן, מיהרתי לחזור מבית הספר ולהוציא אותך מהגן. כשרצת אליי עם החיוך המשגע הזה, הייתי המאושרת באדם. עד היום יש לך את החיוך הכי משמח והכי כובש בעולם".
 
עוד אמרה: "אהבת לספר לי שאנשים אומרים לך 'את מוכרת לי' ואיך נופל להם האסימון שאת עונה 'כן כי אני אחות של מעיין'. אבל אני לא בטוחה שסיפרתי לך על כל הפעמים שסיפרתי לך שאנשים ניגשו אליי ואמרו לי 'את אחות של מפל?'. חיילים שלך, מפקדים שלך, אנשים שהעריצו את האדמה שדרכת עליה. נגעת בכל לב, השארת הכל טוב בעולם". 
אדם גם סיפרה: "הדמיון הגדול בינינו היה המחמאה הכי גדולה שקיבלתי אי פעם. את הדבר הכי מושלם שקיים. כואב לי שלא תתחתני ולא תגשימי את החלום שלך לבית מלא ילדים. כואב לי שלא תראי את תבורי שלך, שאוהבת אותך, ושהיא תכיר אותך רק מסיפורים. כואב לי שלא נרקוד יותר במסיבות, שלא נעשה סתלבט על ההורים, שלא נטוס, שלא נוכל לקנות לך בגדים. אני לא מאמינה, אני לא מאמינה שאת לא בחיים. אני לא מאמינה! שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    האיש עם היושרה.
    רוברט ויטל 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש עם היושרה. מקרין אמינות גבוה, איפוק, מקצועיות .הדברים לא נאמרים מתוך פוזיציה כמו שאר חבריו לפנל. הדווח משולב אמינות ועידוד.יש בו בגרות תומכת והעם זקוק לדווח בטחוניים עם עידוד
    סגור
  • 5.
    משתתפת בצערכם הכבד!! לא נתפס הטבח הזה! (ל"ת)
    איה 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הלוואי שתבינו שהמחבלים לא שואלים למי הצבענו.
    חיים 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנו צריכים להתאחד באהבת ישראל ולהלחם באלו שמסכסכים ביננו, ..... ...
    סגור
  • הם ראש בתחת
    גדי 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אתה מסביר לעדר של אידיוטים עמי הארץ מחר הם ישכחו הכול
    סגור
  • 3.
    חן זנדר
    נאיה 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משתתפת בצער המשפחה
    סגור
  • 2.
    לפי התמונה הנושא זה איך שחן נראתה בחתונה (ל"ת)
    העיקר הלוק 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי עכשיו ערוץ 13 ידבר אחרת למה כי אתם מבינים רק אחרי דם
    סגור