תקשורת ומדיה

טיילור סוויפט עובדת אצל הפנטגון? "זה אמיתי לגמרי"

במונולוג יוצא דופן שנשא מגיש פוקס ניוז ג'סי ווטרס טען כי זמרת הפופ האהובה היא לא אחרת מאשר סוכנת סמויה בחסות הממשל האמריקני. "תהיתם פעם איך היא התפוצצה ככה פתאום?", שאל את הצופים על מי שזכתה בתואר "האדם המשפיע בעולם". רשויות הביטחון בארה"ב דחו את הטענות, אלא שהקונספירציה תופסת תאוצה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
האם כוכבת הפופ טיילור סוויפט היא למעשה סוכנת סמויה של הממשל האמריקני בחסות הפנטגון? עצם השאלה הביזארית לא הייתה עולה מעולם במוחנו הקודח ומטרידה את מנוחתו, אלמלא דיווח רשת החדשות פוקס ניוז שטוענת כי מדובר באמת צרופה. מגיש הפוקס ניוז ג'סי ווטרס גרס כי לא מדובר בתיאוריית קונספירציה אלא בעובדה מוגמרת.
במהלך מונולוג מדהים שנשא ביום שלישי וארך כמה דקות בשעת הפריים טיים האמריקנית, התייחס להצלחתה האדירה של סוויפט בשנה האחרונה, שכידוע הוכתרה כאדם המשפיע ביותר בעולם על פי "טיים מגזין", ותהה בקול: "תהיתם פעם איך היא התפוצצה ככה פתאום?". אם כן, לטענתו, הממשל האמריקני אחראי לכך.
 
לדבריו, סוויפט משמשת כסוכנת סמויה לקידום האג'נדות הפוליטיות של המפלגה הדמוקרטית. עוד הגדיל ווטרס לעשות' והציג קטע מכנס שנערך בשנת 2019 בחסות נאט"ו' בו הוזכרה סוויפט בתור אדם משפיע במיוחד באינטרנט. על הקליפ אמר: "זה אמיתי לגמרי. יחידות הפסיכולוגיה של הפנטגון הציגה לנאט"ו רעיון להפוך את סוויפט לנכס למאבק במידע מוטעה באינטרנט". 
 
המגיש המשיך לבסס את טענותיו והתייחס לעובדה שכוכבת הפופ פנתה בחודש ספטמבר האחרון למעריציה וביקשה מהם להיכנס לאתר vote.org כדי לעודד אותם להירשם ל"יום רישום המצביעים הארצי", על מנת שיוכלו לממש את זכות הצבעתם בחודש נובמבר. הכוכבת גרמה לגידול רב של מספר הנרשמים ומגיש פוקס טען שיכול להיות שמדובר ב"אג'נדה פוליטית סמויה".
 
אם חשבתם אגב שהממשל האמריקני יתייחס לטענות אלו בהומור או זלזול, הפנטגון דחה את הטענות הללו בהקדם האפשרי. גם מנכ"לית vote.org אנדריאה היילי, התייחסה לנושא כשצייצה: "השותפות שלנו עם טיילור סוויפט עוזרת לכל האמריקנים להשמיע את קולם בקלפי. לא פסיכולוגיה או נכס של הפנטגון. רק הפלטפורמה הלא מפלגתית הגדולה ביותר באמריקה שעוזרת לצעירים להירשם ולהצביע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה