תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד היועמ"שית: "יחסמו לקצינים את החשבון?"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לסערת התביעה של רומן אברמוביץ' נגד בנק מזרחי טפחות: "היועמ"שית התערבה לטובת הבנק והחליטה שהוא צריך לאמץ את הסנקציות האירופאיות. מה יקרה אם האירופאים יטילו סנקציות על קציני צה״ל?"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
איש העסקים הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ׳ וארגון זק"א, הגישו בחודש שעבר תביעה כנגד בנק מזרחי טפחות, בשל סירובו של הבנק להעביר לטענתם תרומה על סך 8 מיליון שקל לארגון זק״א לטובת פעילותם במלחמה והיערכותם להמשכה. 
אמש (שלישי) הגיעה ההחלטה הסופית של בית המשפט, שהורה לבנק מזרחי טפחות להעביר את כספי התרומה של איש העסקים לארגון זק"א. ההחלטה של בית המשפט מגיעה על רקע התערבותה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שביקשה להיכנס לניהול המשפט ואף על פי הדיווח, עמדתה הייתה לא להעביר את הכספים דרך חשבון הבנק של אברמוביץ' המנוהל על ידי מזרחי טפחות לארגון זק"א, בניגוד להחלטת בית המשפט בתיק.
מי שהגיב לסערה סביב בנק מזרחי טפחות ורומן אברמוביץ' הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב כך בציוץ בנושא: "רומן אברומוביץ רוצה לתרום מיליונים לזקא והבנק (מזרחי) לא מאפשר לו, כי יש עליו סנקציות אירופאיות. היועמ"שית התערבה לטובת הבנק והחליטה שהוא צריך לאמץ את הסנקציות, למרות שממשלת ישראל לא אימצה אותן ומה יקרה אם האירופאים יטילו סנקציות על קציני צה״ל? הבנקים פה יצטרכו לחסום להם את החשבון?".
 
כזכור, בכתב התביעה דרש רומן אברמוביץ לחייב את בנק מזרחי טפחות להעביר את התרומה לאלתר. על פי כתב התביעה שהוגש בחודש שעבר, הבנק סירב לבקשה בטענה כללית לפיה חשבונו של מר אברמוביץ' חסום בשל הסנקציות שהטילו עליו האיחוד האירופי וממשלת בריטניה בשל היותו גם אזרח רוסי, ולכן, לגישת הבנק, לא ניתן לבצע בו שום פעולה שהיא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ובסוף-מה עם הכסף?? (ל"ת)
    רמימ 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוי אוי אוי כתום התנתקות: אני צוחק על פעוט חטוף (ל"ת)
    חרדי משתמט 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור