דעות

קריאייטיב בינ"ל: שיא הרגש בסדרת פרסומות למוצרי חשמל

בלי מילים ועם תובנה חכמה, מצליחה סדרת פרסומות חדשה של רשת מוצרי אלקטרוניקה סקנדינבית להפוך את מוצרי החשמל הכי רגילים למרגשים במיוחד. סטוריטלינג במיטבו
לירון בן יעקב | 
פרסומת Elkjop (צילום יח"צ)
תקופת חג המולד מאופיינת בפרסומות מרגשות, לעיתים קרובות פומפוזיות עם תקציב גבוה. חלקן גם מעלות נחשקות כלכלית בצורה של מחירים מיוחדים לחג, יותר בכיוון הארד סייל. רשת מוצרי האלקטרוניקה הסקנדינבית Elkjop מוצאת זווית חדשה, פשוטה אך לא פשטנית ומצליחה להשיג מקסימום רגש במינימום השקעה.  
בטון & סטייל המזכיר את הפרסומות האלמותיות של John Lewis ועם תובנה חכמה, מצליחה החברה להעביר מסר עצמתי ומרגש שהופך את מוצרי החשמל הכי רגילים למתנה
הכי מרגשת בחג.

THE TEEN
THE MOTHER
THE OLD MAN

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה