קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דעות

טור

סקירת קריאייטיב: למה שאזאם שכחה הכל ביום אחד?

דייב גהאן מזמין אתכם להשתלט על עמוד הפייסבוק של דפש מוד, Shazam מאבדת את היכולת לזהות את השירים ונקודת החן שהצליחה סוף סוף להוציא את המשתזפים משלוותם
 |  0
סקירת קריאייטיב: למה שאזאם שכחה הכל ביום אחד?
שאזאם, צילום: צילום מסך
1. להקת הסינת' פופ המצליחה דפש מוד יוצאת לסיבוב הופעות עולמי ואין לה ממש זמן להתעסק בניהול עמוד האוהדים שלה בפייסבוק. אז במקום לזנוח את העמוד היא נותנת לאוהדים האמתיים שלה לנהל אותו. כל יום אוהד אחר, במשך שנה שלמה. מהלך יח"צ מבריק וכל כך פשוט שזה כואב.
פרסונל גי'זס: מסר אישי מדייב גהאן

2. אם יש משהו בעולם שלא יכול לשכוח, זאת אפליקציית שזאם. האפליקציה הדוגמת קטעי מוסיקה ומזהה את מקורם תוך שניות, איבדה את יכולת הזיהוי הפנומנלית למשך יום שלם, כל זאת על מנת לעורר מודעות בקרב צעירים לסיכויים שלהם לחלות במחלת האלצהיימר בגיל צעיר.

היום שבו Shazam שכחה

The day Shazam forgot case study from Tristan Lenczner on Vimeo.



3. סרטן עור הוא דבר נפוץ בדרום אפריקה, שם קרינת ה UV - היא מהגבוהות בעולם. עובדה זו לא משנה לרוב המשתזפים שמתעלמים מסימנים חדשים המופיעים להם על הגוף, לעומת זאת, מסימנים חדשים שמופיעים להם על הרכב, מזה הם כבר ממש לא מתעלמים.

מלנומה על הרכב


הכותב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes - ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל





הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
איש תוכן חברת קוקה קולה המרכז שלח קו”ח
תקציבאי גיתם / BBDO המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה