קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דעות

טור

מטיזר לפריקוול: מה נשתנה סופרבול זה מכל הסופרבולים?

מפרסומות שנחשפות רק בערב הסופרבול המפרסמים בשוק האמריקאי הגיעו כבר לפרסומות שנחשפות שבועיים לפני. טל שוויגר עם 3 מותגים שעשו את זה השנה בדרך הטובה ביותר

 |  1
מטיזר לפריקוול: מה נשתנה סופרבול זה מכל הסופרבולים?
דייויד שווימר בפרסומת סקיטלס לסופרבול, צילום: צילום מסך
מה נשתנה הסופרבול הזה מכל הסופרבולים? עושה רושם שהשנה כולם שמחים לקחת הפסקה מהמרדף אחרי הדיגיטציה התזזיתית והמתישה של עולם הפרסום ופשוט ליהנות מ-30 עד 60 שניות של פרסומת מהנה ואיכותית.
תקציר הפרקים הקודמים: מותגים משדרים פרסומות בסופרבול -> מותגים משחררים טיזרים כמה ימים לפני הסופרבול -> מותגים משחררים את הפרסומת המלאה שבועיים לפני הסופרבול. השנה לא נותר למפרסמים אלא לקחת את זה צעד קדימה ולהפוך את הטיזר לפרסומת משל עצמה. לא עוד 10 שניות של "וואי וואי מה הולך לקרות בפרסומת המלאה שלנו" אלא ממש Prequel משל עצמו עם סיפור שמוביל לפרסומת עצמה.

במקום להרבות בדיבורים משל היינו פודקאסט של מירן פחמן, הנה שלושת מותגים שעשו את זה השנה בצורה המוצלחת ביותר:

בירה Michelob Ultra
הבירה עם השם שנשמע כמו שילוב בין חברת ביטוח למרכך כביסה יצרה פרסומת סופרבול בכיכובו של כריס פראט. "בכיכובו" זו אולי מילה מוגזמת, כי בסוף הטיזר כריס פראט מגלה שלבמאי יש תכניות אחרות.



הפרסומת המלאה שוחררה גם היא וממשיכה את הסיפור בצורה מופלאה כאשר כריס אכן משמש שם סוג של ניצב בכיר.



סקיטלס
הפרסומת של סקיטלס יצרה קצת פחות באזז ממה שציפיתי, אך מצד שני תחסוך לתאגיד מארס 5 מיליון דולר, שכן היא לא תשודר בסופרבול לכל מאה מיליון הצופים, אלא רק לבחור חביב ובדיוני משומקום, ארה"ב. הפרסומת תכלול את דיוויד שווימר אך לטענת סקיטלס לא תשוחרר בכלל-בכלל-בכלל גם אחרי הסופרבול. אני שם את הביטקוין שלי על זה שיש להם עדיין כמה דברים בשרוול.




הטיזרים במקרה הזה, הם 4 סיטואציות מאוד מוזרות שצולמו עם דיוויד שווימר תחת הכותרת "האם זו פרסומת הסופרבול של סקיטלס? בחיים לא תדעו"














אמזון
אחחח, אמזון אמזון אמזון. בעיני פרסומת סופרבול כמו שפרסומת סופרבול צריכה להיות. אם תרצו - האנטיתזה של הפרסומת מלאת ההייפ של דוריטוס השנה. הפרסומת של אמזון אספה סלבס בצורה מדויקת ועדכנית, השתמשה בהם בצורה נכונה ובעיקר ישבה על קונספט קליל וחכם.

היופי האמיתי בעיני, הוא ההכרזה על הסלבס של הפרסומת. במקום לעשות רעש פומפוזי מיותר סביבם (שוב, ראו מקרה דוריטוס), הם עשו פרסומות פשוטות בנות 15 שניות שמאפשרות לכל סלב להבליט טיפ-טיפה מהמהות שלו. חוץ מזה - קארדי בי, מה יותר טוב מזה?!











את הפרסומת של אמזון כבר ראיתם כאן, אבל היא מעולה גם בצפייה נוספת. בכל מקרה לאמזון יהיו פרסומות נוספות במהלך הסופרבול.





*** הכותב טל שוויגר הוא איש קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאי שעובד עם לקוחות, משרדים וסטארט-אפים




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1 תגובות
1.
שוויגר לשלטון
שוויגר
שוויגר הנסיך | 04/02/2018 15:35
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
מנהל מדיה חברתית זאפ גרופ פתח תקווה שלח קו”ח
כתב שוק ההון חסוי תל אביב שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה