פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את Nas Daily

נוסייר יאסין, הווידאו בלוגר הישראלי שהפך לסנסציה עולמית מספר לגפן על ההחלטה לצאת למסע 1000 הסרטונים, איך יוצרים תוכן, איך כמעט נעצר במצרים ועוד
כתבי אייס |  3
חצי שעה של השראה. ערן גפן עם Nas Daily (צילום יח"צ)
בפודקאסט השבוע ערן גפן מארח את נוסייר יאסין, או בשמו המוכר יותר Nas Daily, הווידאו בלוגר שכבר מזמן הפך לסנסציה עולמית. לפני שהוא הפך למותג נאס דיילי, לנוסייר, צעיר בן 27 מהכפר עראבה שבצפון, היו את כל הסיבות שבעולם לחשוב שלא יצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית - בכל זאת מוסלמי ישראלי מכפר קטן, שרוצה לכבוש את העולם בדרך שלו.
אבל נאס החליט לצאת למסע ולמנף את החולשות שלו כביכול ואת הייחוד שלו. הוא יצר 1,000 סרטונים באורך דקה. סרטונים שהגיעו למעל 4 מיליארד צפיות שהביאו לו חשיפה עולמית, קהל מעריצים ואפילו פגישות עם ראשי מדינות.
נאס מספר לגפן איך הוא עשה את זה, איך יוצרים תוכן, מה הדרך הנכונה לספר סיפור, למה חשוב לעשות דברים פשוטים אך לא טיפשיים, ועוד כמה טריקים שכל מי שעושה סטוריטלינג יכול וחייב לקחת וליישם.
כשהוא מספר סיפור, הוא מתחיל תמיד בנקודה שבה הוא מניח שהוא לא יעניין את הצופה וגם שזו פעם ראשונה שהם לא מכירים את הפורמט. לכן הוא מקפיד על פשטות, הוא מדמיין את הצופה שלו בתור "מארק צוקרברג הקולומביאני בן 15" והוא המלך שנאס עובד בשבילו.
 

גם ברמה האישית נאס שיתף בכנות שמה שגרם לו לעזוב את משרתו כמתכנת ולצאת למסע הזה, היה הרגע שבו הבין שהוא לא יהיה הכי טוב בתחום המחשבים - הוא החליט לברוא את עצמו בתחום חדש. הוא עשה זאת כשהוא זוקף לזכותו את החוצפה הישראלית שגרמה לו לעשות את הצעד הבא - לקנות מצלמת וידאו ולטוס ולצלם את הסרטונים.
בשיחה מלאת השראה, נאס סיפר מה עבר עליו במהלך המסע, איך הצליח להתמיד ולא לפספס אפילו סרט אחד מדי יום. איך כמעט נעצר במצרים ומה עשה כשהרגיש בדידות עמוקה. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המראיין נשמע נורא באנגלית
    מיסטר קשטן 10/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברמת הפאדיחה. חבל
    סגור
  • 1.
    מי נותן לערן גפן לדבר אנגלית?
    סוזי סופרייז 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נשמע כאילו הוא לועס חצץ ויכולת הניסוח שלו היא כמו של ילד בכיתה ב'.
    סגור
  • זוועה, חבל שראיון כזה מפוספס
    אדם 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה להאזין יותר מ-10 דקות
    סגור