פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את אלונה בר און

השבוע בפודקאס של גפן, אלונה בר און, יו"ר העיתון הכלכלי גלובס. על שיטת הניהול שלה, אמון בין צרכנים לחברות, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים ועוד
כתבי אייס |  2
חצי שעה של השראה עם אלונה בר און (צילום יחסי ציבור)
לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו ללא נודע. בזמן הזה, עם הבנה של הסיכונים שהיא לוקחת - היא הכינה חזון מפורט ולבסוף החליטה לקנות את העיתון ביחד עם ענת אגמון. בשיחה עם ערן גפן היא חושפת את "מאחורי הקלעים" של הסיפור עם פישמן, איך היא חוותה את גלובס כילדה בתור בתו של בעלי העיתון ולמה לא יכלה לעזוב את גלובס גם אם רצתה.
בר און מדברת בפודקאסט השבועי של גפן על שיטת הניהול שלה, על למה כל כך חשוב כיום שיהיה אמון בין הצרכנים לחברות, מה ההבטחה שלה לקוראי גלובס, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים - ואיך זה שאת תהליך הרכישה היא סיימה בלי חוש ריח?
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוסר השראה ויכולת משווע
    אמת מרוקאית 04/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממש השראה, אבל אייס וביז אחלה עיתון, המון תודה על הכל ושיהיה חג שמח. "שִׁמְעוּ נָא זֹאת עַם סָכָל וְאֵין לֵב עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ.. #marketing #technology #socialmedia #trolls #branding #business #contentmarketing #advertising #ai #ppc #marketingstrategy #entrepreneur #news #instagram #b2b #smallbusiness #facebook #linkedin #digital #smm #blockchain #entrepreneurship #twitter #blogging #youtube #blog #blogs #digitaltransformation #webdevelopment #entrepreneurs #bots #familyfirst #iot #telaviv #metoo #familybusiness #adi #timeout #firewall #fintech #shlomo #אלונה #uriagmon #ליאוראפשטיין #israeli #blogginglobes #גלובס #botsglobes #anatagmon #veredramonrivlin #startupcheckpoint #mariusnachat #ronnydouek #עדיסופרתאני #alona #adva_dadon #ynet #אלונהבראון #yaerrouselaieimim #instagramglobes #instagramtlv #ramon_hayim #שלמהקרמר #gilshwed #ברים #ענתאגמון #yaelabecassis #hayinramin #moshekahlon #אמתצרפתי #markethousehotel #eliezrfishman #גודינירמוזס #lioreptein #אונברסיטה
    סגור
  • 1.
    חבל שגפן מתלקק על אורחיו ולא שואל את השאלות הקשות
    ויקטור 03/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על המימון לרכישת חלקה בהתמחרות מול דוידוביץ, על הפארסה עם סיגלר, על הבלאגן מול ציפורי ושלל הפרשיות שנקשרו בשמה. חוץ מזה, כרואת חשבון, למה היא מחזיקה בעיתון מפסיד?
    סגור