מינויים

מכבי תנועה עולמית במינוי מעניין: זו הבכירה שתנהל את הפעילות השיווקית

מכבי תנועה עולמית הודיעה כי לילך בר דוד מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית. במסגרת תפקידה, בר דוד תנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה שתיערך בחודש יולי בשנה הבאה
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
מכבי תנועה עולמית מכריזה על מינוי חדש בגזרתה. לפי התנועה העולמית, לילך בר דוד מונתה בימים האחרונים לתפקיד סמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית של מכבי תנועה עולמית. במסגרת תפקידה, בר דוד תקדם את הפעילות השיווקית לקראת אירוע המכביה ה-22 שיערך בחודש יולי בשנת 2025.
מלבד זאת,  בר דוד תאחד את פעילות השיווק של העמותה, מוזיאון הספורט היהודי ותקים ותנהל את אגף השיווק שיכלול את כל הפעילות השיווק והתקשורת השיווקית, לקידום המכביה ה-22 בישראל ובעולם.
לבר דוד עבר מרשים ומפואר. לסמנכ"לית השיווק והתקשורת השיווקית של התנועה העולמית יש ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתפקידים בכירים בחברות ארגונים ומותגים בינלאומיים ביניהם: טמפו, היינקן, בקרדי בריזר, פרסום גיתם/BBDO.
 



בשנתיים האחרונות, שימשה כבעלת חברת LBD, המתמחה בניהול פרויקטים שיווקיים וייעוץ שיווקי לארגונים ועמותות שבין לקוחותיה ניתן למנות את GONG IL, תדיראן, סטודיו C החדש ושותפה מייסדת ב"קבוצת אדלר בעבודה" המתמחה באימוני מנהלים.

רואי הסינג, מנכ"ל המכביה, בירך על המינוי החדש: "לילך מביאה למכביה ניסיון רב בתחום השיווק ולפניה אתגר גדול להשתתף ביצירת אירוע לאומי – היסטורי ומשמעותי ביותר בארץ ובעולם במיוחד אחרי אירועי ה-7 לאוקטובר".

תמונה: לילך בר דוד  (צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה