השוק

טמפו תשתלט על דואר ישראל? ההצעה המפתיעה נחשפת

טמפו שאמונה על מותגים מוכרים כמו פפסי ונסטי, ובירות כמו גולדסטאר והייניקן, שאין לה כל קשר לעולם הדואר, מעוניינת להפוך לחברת החזקות שתתרחב למגוון תחומים. עדיין לא ברור אם טמפו תקבל אישור להצטרף באיחור כה גדול למכרז כדי לנסות להשתלט על הגוף
מערכת ice | 
דואר ישראל, טמפו (צילום shutterstock, מתוך אתר טמפו)
המועד האחרון להגשת הצעות במכרז להפרטת הדואר חלף, אבל לצד תשעת המתמודדים הקיימים, חברת המשקאות טמפו מגישה הצעה מפתיעה באיחור כדי להצטרף למכרז, כך על פי "כלכליסט". החברה עשתה פנייה לבנק ההשקעות רוטשילד, כדי שתוכל להכנס למכרז.
טמפו שאמונה על מותגים מוכרים כמו פפסי ונסטי, ובירות כמו גולדסטאר והייניקן, שאין לה כל קשר לעולם הדואר, מעוניינת להפוך לחברת החזקות שתתרחב למגוון תחומים. עדיין לא ברור אם טמפו תקבל אישור להצטרף באיחור כה גדול למכרז.
 
.
עד כה רשות החברות אישרה את המועמדות של קרן אייפקס, קרן פורטיסימו, תאגיד התחבורה דן, אפריקה ישראל, דלק ישראל, מילגם של משפחת וייל יחד עם הפניקס, ניאופרם של משפחת פורר, יעקב אנגל, אמיליה פיתוח יחד עם אוברסיז קומרס, על פי כלכליסט.
בתוך פרק זמן של שלושה חודשים, המועמדות צריכות להגיש את ההצעה הסופית שלהן לרכישת הדואר, עם צירוף ערבות בגובה 30 מיליון שקל. במהלך השנה תוכרז הזוכה שתשתלט על דואר ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה