מינויים

הסטארט-אפ הישראלי "דאזז" במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל המכירות החדש

הסטארט-אפ הישראלי "דאזז", מינה את ג'ארד פיפס לתפקיד הסמנכ"ל המכירות החדש. מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית החברה: "הניסיון הרב של ג'ארד בחברות גדולות וציבוריות לצד ההיכרות העמוקה עם תעשיית הסייבר, יאפשר לנו לעשות קפיצת מדרגה נוספת"

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
הסטארט-אפ הישראלי "Dazz", שפיתח פלטפורמה לתיקון חולשות אבטחה, מכריז היום (רביעי) על מינויו האסטרטגי של ג'ארד פיפס כסמנכ"ל המכירות של החברה. במסגרת תפקידו, פיפס יבנה ויוביל את ארגון המכירות הגלובלי של החברה, שממשיכה לצמוח בקצב מהיר עם הרחבת הפלטפורמה המוצרית וגידול משמעותי בלקוחות ובהכנסות.
לפיפס עבר מרשים ומפואר מאוד בתחום הסייבר. לסמנכ"ל המכירות החדש של החברה יש ניסיון של יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הסייבר, ובתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא בכיר בחברה הישראלית הציבורית "SentinelOne" והוביל את הפעילות של ארגון המכירות באמריקה. במסגרת תפקידו, סייע להגדיל את המכירות השנתיות של החברה מ-10 מיליון דולר ליותר מ-650 מיליון דולר. 
 



ג'ארד פיפס, סמנכ"ל המכירות החדש של דאזז: "המעבר מחברה גדולה וציבורית לסטארט-אפ הוא לא צעד שגרתי, אבל ברגע שפגשתי את הצוות של Dazz הבנתי שזו ההחלטה הנכונה. אני מתרגש להצטרף לחברה ומזהה את ההזדמנות האדירה לעזור ללקוחות לשפר משמעותית את תהליכי תיקון החולשות שלהם, באופן שיאפשר להם להיות יעילים יותר ולהתמקד בחדשנות".

מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית דאזז: "הניסיון הרב של ג'ארד בחברות גדולות וציבוריות לצד ההיכרות העמוקה עם תעשיית הסייבר יאפשר לנו לעשות קפיצת מדרגה נוספת ואפילו להגביר את קצב הצמיחה גם בשנת 2024 והלאה".

בתמונה: ג'ארד פיפס   (צילום: אוהד קב)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה