מינויים

סערת המינויים במטכ"ל גולשת לפסים אישיים: "שיימינג והכפשות"

הירי בנגמ"ש נמשך. אחרי שגלנט הטיח בסמוטריץ' האשמות חמורות בעקבות אמירתו שלא לאשר לרמטכ"ל לערוך מינויים, יו"ר הציונות הדתית מבהיר לגלנט: "שר הביטחון, הישאר במחוזות הדיון הענייני גם אם הוא נוקב"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ', יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הטונים הצורמים בין גלנט לסמוטריץ' רק הולכים ומתגברים מתברר לאחר ששר הביטחון יואב גלנט תקף את שר האוצר סמוטריץ' בישיבת הקבינט והטיח בו האשמות קשות ובין השאר: "פוגע בביטחון ישראל", כעת סמוטריץ' משיב לו מוכה עלבון: "שר הביטחון, הישאר במחוזות הדיון הענייני גם אם הוא נוקב".
סמוטריץ' כתב דברים נחרצים: "מה שפוגע בביטחון ישראל זו הדיפה מראש של כל ביקורת וחוסר נכונות לנהל דיון ענייני בנושאים קריטיים לביטחון ישראל. השתקת דיון אמיתי ושמירה על מקהלה של קול אחד בלבד באמצעות שיימינג והכפשות זה הכי 6 לאוקטובר שיש. ככה בדיוק צומחות קונספציות מסוכנות. אני מציע לידידי שר הביטחון להישאר במחוזות הדיון הענייני, גם אם נוקב".
 
הכל החל כאשר גלנט שילח חיצי ביקורת מושחזים נגד סמוטריץ' לאחר שזה אמר בקבינט שאסור לתת לרמטכ"ל לערוך מינויים: "אתה פוגע בביטחון ישראל וחותר תחת מערכת הביטחון מסיבות פוליטיות בלבד. זה חמור תמיד ובפרט במלחמה. לא אאפשר לאף אחד להפוך את צה״ל למיליציה בשירות גורם כזה או אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה