מינויים

משרד עורכי הדין שבלת ושות' מתרחב: זו השותפה בצוות המכרזים

פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מכריזה על צוות חדש בתחום המכרזים ומצרפת לשורותיה את עורכות הדין רונית ניידרמן ומעיין ברג. במסגרת תפקידה, מעניקה עו"ד ניידרמן יעוץ משפטי שוטף לוועדות מכרזים בגופים ציבוריים וכן עורכת עבורם מכרזים בהיקפים כספיים של מיליארדי שקלים

מערכת ice | 
רונית ניידרמן (צילום נועה שרביט)
פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מתרחבת ומכריזה על צירופו של צוות מכרזים הכולל את עורכת-הדין רונית ניידרמן כשותפה בפירמה. לצד המינוי החדש של ניידרמן, מצרפת פירמת עורכי הדין את עורכת הדין מעיין ברג.
לעורכת הדין ניידרמן ניסיון רב שנים בתחום המשפט ועריכת הדין. ניידרמן בעלת מומחיות מיוחדת בתחום המשפט המנהלי, המכרזים, התשתיות והתחבורה ומביאה מספר לקוחות משמעותיים בתחומים אלו.
במסגרת פעילותה, מעניקה עו"ד ניידרמן יעוץ משפטי שוטף לוועדות מכרזים בגופים ציבוריים וכן עורכת עבורם מכרזים בהיקפים כספיים של מיליארדי שקלים בתחומי הבינוי והתשתית, טובין, שירותים וטכנולוגיה; לרבות ליווי שוטף של פרויקטי תשתית ובינוי, וכן מלווה גופים פרטיים בהגשת הצעות למכרזים מורכבים. לעורכת הדין ניידרמן ניסיון רב גם בדיני הספורט והיא מלווה גופי ספורט שונים.

 
הצטרפותן של עורכות הדין רונית ניידרמן ומעיין ברג, מהווה חלק מהעמקת הפעילות של פירמת עורכי הדין שבלת ושות'. כזכור, בחודש שעבר הודיעה שבלת על צירוף וקידום של 7 שותפות ושותפים חדשים לפירמה המביאים ערך מוסף משמעותי למחלקות ההייטק, המיסוי והליטיגציה.
 צירוף עורכת הדין ניידרמן כשותפה בשבלת מהווה חלק ממימוש אסטרטגיית הצמיחה של הפירמה שנועדה להעמיק ולהרחיב את פעילותה בזירות קיימות והוספת תחומי התמחות נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה