מינויים

אחרי שלושים שנה - המוזיאון הוותיק בירושלים מחליף מנכ"לית

רוני בין חיים תחליף את המנכ"לית הוותיקה מיה הלוי, שכיהנה בתפקיד לא פחות משלושה עשורים. היא תוביל את המהלך האסטרטגי לבניית אגף חדש במוזיאון אשר ישלים את התמהיל ויציע חווית ביקור חדשה בתחום. המנכ"לית הנכנסת: "אתגר גדול מאוד, מרגש ועמוס הזדמנויות"
מערכת ice |  3
רוני בן חיים (צילום חמוטל לוטן)
רוני בן חיים מונתה למנכ"לית מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, כך נמסר הבוקר (שלישי) בהודעה לתקשורת. בן חיים החליפה את המנכ"לית הוותיקה מיה הלוי, שכיהנה כמנכ"לית המוזיאון בשלושים השנים האחרונות ופרשה לגמלאות. רוני הגיעה למוזיאון לפני שמונה שנים ומאז ביצעה מגוון תפקידי ניהול. 
 
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, פועל מאז 1992 על מנת להנגיש מדע לילדים באמצעות מגוון תערוכות והדגמות מדעיות. התערוכות אינטראקטיביות, ומזמינות את המבקרים לגעת במוצגים ולהפעיל אותם. המוזיאון הוא אחד מארבעה מוזיאוני מדע הפועלים כיום בישראל
 
רוני בן חיים תוביל את המהלך האסטרטגי לבניית מוזיאון טבע, אגף חדש במוזיאון, אשר ישלים  את תמהיל המוזיאון ויציע חווית ביקור חדשה ומקיפה בתחומי המדע. רוני בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני במדיניות ציבורית, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. 
רוני בן חיים: "אני מתכננת להמשיך את דרכה של מיה הלוי בעבודה צמודה עם צוות המוזיאון ועם השותפים לדרך לעידוד הסקרנות והעמקת ההבנה במדע ובטכנולוגיה. זאת במקביל לאתגר גדול מאוד שעומד בפני המוזיאון: הקמת אגף שיעסוק בתחומי הטבע. מדובר על מהלך גדול, מרגש ועמוס הזדמנויות ואתגרים". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    רננה שגב 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתנחלת לה על תפקיד כזה עשרות שנים
    מעניין 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ולאף אחד לא מזיז? כנראה סחבק מהשמאל
    סגור
  • סביר שמהשמאל
    יוסי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהימין הבור והמשיחי אין סיכוי שיעשו משהו מדעי.
    סגור