מינויים

מינוי בחברת ננו דיימנשן: זה הדירקטור החדש

חברת ננו דיימנשן מודיעה על מינוי של איתן בן אליהו לדירטקור החברה. המינוי יחזק את הממשל של התאגידי בחברה. בן אליהו מסר: "אני מלא מוטיבציה ונרגש להצטרף לצוות ננו דיימנשן. התרשמתי מאוד מהחדשנות שמציגה החברה"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת הדפסת התלת ממד ננו דיימנשן מודיעה על מינויו של האלוף (במיל') איתן בן אליהו לדירקטור בחברה. מינויו של בן אליהו יחזק את הממשל התאגידי של ננו דיימנשן והניסיון והידע שהוא מביא עימו יסייעו לחברה לצמוח בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלה.
האלוף (במיל') בן אליהו נולד וגדל בירושלים. כיום הוא משמש בתפקיד נשיא האקדמיה הבינלאומית לטיסה (IFA), חבר מועצת המנהלים של Gadfin Ltd ו-RoutePerfect Ltd, ויו"ר המרכז האקדמי, המכללה למשפט ולעסקים (ACLB). בנוסף, הוא מנחה תוכנית חינוכית למדיניות וביטחון לאומי באוניברסיטה הפתוחה בתל אביב ומשמש כפרשן מומחה בטלוויזיה בנושאים אלו.
 
בתפקידיו הקודמים במגזר העסקי כיהן האלוף (במיל') בן אליהו במספר תפקידים בכירים, בהם בקרן ההון סיכון LA East-West, Sentry Technology Group, Cannbit Pharmaceutical Ltd, ו-Aeronautics Ltd, בה כיהן כיו"ר החברה בעת שביצעה הנפקת מניות ראשונית לפי שווי של למעלה ממיליארד שקלים.
האלוף (במיל') בן אליהו הוא בוגר התוכנית לניהול מתקדם (AMP) של אוניברסיטת הרווארד, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ואת לימודי האסטרטגיה והיחסים בינלאומיים סיים באוניברסיטת תל אביב.
ד"ר יואב ניסן-כהן, יו"ר ננו דיימנשן, ויואב שטרן, מנכ"ל החברה, ציינו בהצהרה משותפת: "אנו מתכבדים לצרף את האלוף (במיל') איתן בן אליהו לדירקטוריון שלנו. הניסיון הרב שלו במשך 25 שנים בהן מילא תפקידים בכירים במגזר העסקי, בעיקר בחברות טכנולוגיה והון סיכון, ישפרו את הממשל התאגידי של ננו דיימנשן. הניסיון של האלוף (במיל') בן אליהו בעולם התעשיות הביטחוניות, שמהווה את פלח הלקוחות הגדול שלנו יחד עם תעשיית החלל, יסייע בקידום וביישום התוכניות האסטרטגיות של החברה".
האלוף (במיל') אליהו ציין: "אני מלא מוטיבציה ונרגש להצטרף לצוות ננו דיימנשן. התרשמתי מאוד מהחדשנות שמציגה החברה, מהמוצר ומהאנשים עימם אני חולק ערכים עסקיים דומים, וחשוב מכך, אתיקה דומה. אני נלהב מהחזון של החברה ונרגש לקראת המשך הפיתוח העסקי של החברה, במטרה ליצור ערך עבור לקוחות החברה ובעלי מניותיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה