מינויים

טופגאם בסבב בכירים: זו סמנכ"לית הכספים החדשה

טופ גאם מודיעה על פרישתם של מנכ"ל החברה, עמיחי בר-ניר, וצוקי הרוש, סמנכ"ל הכספים. מרינה לנגה תמונה לסמנכ"לית הכספים החדשה
מערכת ice | 
מרינה לנגה (צילום לירון כהן אביב)
טופגאם, החברה המובילה בשוק תוספי התזונה המיוצרים כסוכריות גומי, דיווחה היום על פרישתם של עמיחי בר-ניר, אשר כיהן כמנכ"ל החברה עד לסוף שנת 2023 וצוקי הרוש, סמנכ"ל הכספים של החברה ב-5 השנים האחרונות. בד בבד הודיעה החברה על מינויה של מרינה לנגה לתפקיד סמנכ"לית הכספים החל מחודש יולי.
 
לנגה מגיעה לטופגאם אחרי כ-5 שנים בהן שימשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת ליימן שליסל, ובמהלכן הובילה את האספקטים הפיננסיים כמו גם תהליכים מורכבים של מיזוגים ורכישות של חברות הקבוצה והשתתפות וזכייה במכרזים משמעותיים.
במשך 7 השנים שקדמו לכך, שימשה לנגה כסמנכ"לית הכספים של אסתי לאודר ישראל, שם הובילה תהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון מול המטה הגלובלי של המותג, ועוד קודם לכן שימשה במשך כ-4 שנים בתפקיד כלכלי בכיר בחטיבת המלוחים של חברת שטראוס בשיתוף עם פפסיקו.
אייל שוחט, מנכ"ל טופגאם, אמר: "הצטרפותה של מרינה למשפחת טופגאם מהווה המשך יישום האסטרטגיה של החברה לצמיחה מהירה בשווקים בינלאומיים וחיזוק מעמדה כשחקן מוביל בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי.
הניסיון המוכח והמוצלח של מרינה בניהול תהליכים מורכבים בחברות גלובליות מחד, והבנתה המעמיקה בחברות צריכה יצרניות מאידך – מהווים מכפיל כוח משמעותי עבור טופגאם. ברצוני להודות לעמיחי ולצוקי על תרומתם המשמעותית להצלחתה המתמשכת של טופגאם, ולאחל להם הצלחה גדולה בהמשך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה