מינויים

אורקל במינוי מסקרן: זה הבכיר החדש שמצטרף לשורות החברה

בועז דרוקר מצטרף לחטיבת הלקוחות האסטרטגיים בחברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על פיתוח עסקים והטמעת החזון הטכנולוגי של אורקל אל מול הגופים הגדולים במשק הישראלי. באמתחתו 25 שנות שניסיון בתפקידי ניהול ומכירות: "גאה להיות חלק מהשינוי בתקופה שטומנת בחובה אתגרים רבים אבל גם הזדמנויות"
מערכת ice | 
בועז דרוקר (צילום אלעד ניסים)
כחלק מהרחבת פעילותה בישראל, אורקל מכריזה הבוקר (חמישי) על מינוי חדש: בועז דרוקר מצטרף לחטיבת הלקוחות האסטרטגיים בחברה. טרם מינויו, דרוקר שימש בתפקידו הקודם כמנכ"ל חברת וראסיטי מקבוצת אמת מחשוב ושימש בתור שותף עסקי של חברת אורקל. מינויו הוא חלק ממהלך ארגוני רחב יותר שנועד לחזק את פעילות אורקל בישראל.
במסגרת תפקידו החדש ביחידת הלקוחות האסטרטגיים של חברת אורקל אותה מוביל סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בחברה, שמוליק האוזר, יהיה דרוקר אחראי על פיתוח עסקים והטמעת החזון הטכנולוגי של אורקל אל מול הגופים הגדולים במשק הישראלי. בכלל זה, דרוקר יהיה אחראי על פיתוח שותפויות אסטרטגיות תוך מתן מענים טכנולוגיים מתקדמים לטובת לקוחות אלו.
 
לדרוקר תואר ראשון בכלכלה וניהול, וניסיון של למעלה מ-25 שנים בתפקידי ניהול ומכירות שונים, שכללו בין היתר קידום פתרונות טכנולוגיים ועסקיים של חברת אורקל. דרוקר פועל בשוק התוכנה סביב פתרונות אורקל החל משנת 1999 וכיסה את כלל היצע הפתרונות הקיים של אורקל ישראל.
מינויו של דרוקר ותחומי התמחויותיו בהן צבר ניסיון וידע רבים, מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלתו של מנכ"ל אורקל ישראל ערן פיינגבאום לחיזוק השותפות עם הארגונים הגדולים והמובילים בישראל, תוך התמקדות בעולמות הענן, אפליקציות עסקיות, הטמעת בינה מלאכותית וקידום חדשנות תוך ראייה רחבה של צרכי הארגון.
דרוקר מסר: "זו סגירת מעגל מרגשת עבורי לעבוד בחברת אורקל מולה פעלתי כשותף עסקי במשך כ-25 שנים, ואני גאה להיות חלק מהשינוי האסטרטגי שמבצעת אורקל בתקופה זו שטומנת בחובה אתגרים רבים אבל גם הזדמנויות לשדרוג וחדשנות. אעשה ככל יכולתי לתרום מנסיוני והכרותי עם הצרכים הטכנולוגיים של הארגונים המובילים בישראל כדי לקדם פתרונות עסקיים חדשניים מבית אורקל, זאת תוך שמירה על ערכי החברה, מקצועיות, הגינות ויושרה עסקית. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה