דיגיטל וטק

מחשוב הענן משתלט על התעשייה? "מותאם לצורכי השוק הישראלי"

קבוצת Aman ערכה כנס מידע חשוב שעסק באתגרים החדשים ועל הדרך בה מנגישים פתרונות מובנים לתעשייה, בענן המתקדם בעולם AWS. דדי מלאך, מנהל הפעילות: "infor פיתחה מעבר חלק לענן שמתחיל עם סיקור מעמיק של המצב הקיים ופלטפורמה של מיגרציה עם הפחתת סיכונים משמעותית"
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום freepik)
קבוצת Aman המנהלת את פעילותה של infor בישראל מזה שנה, ערכה כנס מידע חשוב שעסק באתגרים החדשים ועל הדרך בה מנגישים פתרונות מובנים לתעשייה, בענן המתקדם בעולם AWS  עם תמיכה מלאה בשוק הישראלי כולל עברית. את הכנס שהתקיים בקמפוס החברה פתח בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת Aman, יחד עם דדי מלאך מנהל פעילות infor בישראל.
אל הכנס הגיעו מנמ"רים רבים בתעשייה, האירוע עסק בפתרונות אינפורמציה והחזון של Infor לעתיד בעולמות אלה, דדי מלאך הסביר על השוק החדש, הצרכים של ארגונים ב2024 וכיצד פתרונות ה-Cloud Suite עוזרות להתמודד איתם. בין היתר באמצעות מיגרציה לענן ושירותי PS. בנוסף, מלאך פירט על הדרך בה מנגישים פתרונות מובנים לתעשיה, בענן AWS, עם תמיכה מלאה בשוק הישראלי כולל עברית.
 
לאחר מכן עלה יוסי אוסטריונג, מנמ"ר כמיפל לספר על מסע הבחירה של כמיפל בפתרונות infor, שיאפשרו לה להרחיב את פעילותה בפריסה ארצית. מערכת ה cloud suite Distribution של infor תתממשק למערכות תפעוליות רבות של כמיפל לרבות מערכות תפעול בתי מרקחת/ בתי חולים/ סופר פארם ועוד.

(צילום: יח"צ)
באמצעות הטמעת מערכת Distribution Cloudsuite בקרב 300 משתמשים ניתן יהיה למחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של כמיפל בכל האתרים בישראל, בין היתר מרל"וגים, הפצה, הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחיר, רכש, ועוד. לסיום, עלה אריאל עוז, CTO בקבוצת Aman וסיפר על אסטרטגיות וכיצד עוזרים לארגונים גדולים ובינוניים עם מינימום תקציב להגיע לחסכון עסקי ולהגדלת המכירות בפשטות על שכבת המידע הארגוני ERP או כל מידע ארגוני קיים.
דדי מלאך, מנהל פעילות Infor בישראל: "האתגרים בעולמות התעשייה ידועים ל-infor כבר מספר רב מאוד של שנים כחלק מהיותה יצרן מערכות ארגוניות מספר 3 בעולם לפי גרטנר כפי שהוצג בכנס, הצגנו בכנס את הפתרונות המובנים שלנו ושל היצרן, בפלטפורמת הענן המתקדמת בעולם, AWS, המותאמים לצורכי השוק הישראלי. כמו כן, אנו מחויבים להעצים ארגונים קיימים עם פתרונות אינפור לעבור לפתרונות Cloud Suite החדשניים, infor פיתחה מעבר חלק לענן שמתחיל עם סיקור מעמיק של המצב הקיים ופלטפורמה של מיגרציה עם הפחתת סיכונים משמעותית על פני כל מערכת קיימת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה