מינויים

פלילים, צרכנות, פוליטיקה ובריאות: שורת מינויים בכאן חדשות

בכאן חדשות מינו את רועי ינובסקי לראש תחום הפלילים ואת עופר חלפון לכתב הצרכנות. יואב קרקובסקי יסיים את תפקידו כראש הדסק הפוליטי וימשיך לשמש כתב מגזין. כל הפרטים 
שרון טל |  2
יואב קרקובסקי (צילום פייסבוק)
כאן 11 מבצעת שורת שינויים בבעלי תפקידים בכירים בחטיבת החדשות: "על מנת לשפר את איכות הסיקור במשבר הכלכלי והבריאותי", לדבריהם. 
במסגרת השינויים, יואב קרקובסקי: סיים את תפקידו כראש התחום הפוליטי. קרקובסקי ימשיך לכהן כפרשן רשת ב' וככתב מגזין לרדיו ולטלוויזיה במגוון נושאים וכן פרויקטים מיוחדים.
 

זמן שינוי אחרי 23 שנים ככתב, מהן 17 שנים ככתב פוליטי, פרשן וראש התחום הפוליטי, ולאחר 10 מערכות בחירות, ולפני אחת שבדרך,...

Posted by ‎יואב קרקובסקי‎ on Sunday, August 2, 2020

כמו כן, רועי ינובסקי: מונה לראש תחום הפלילים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על אופן הסיקור של אירועי פלילים בעלי תהודה ארצית וינהל מקצועית את עבודת הכתבים האזוריים וכתבים נוספים הקשורים לסיקור האירוע. כמו כן יהיה אחראי על הקשר בין הכתבים והמערכת לבין דוברי המשטרה.
בתאגיד מינו את עופר חלפון לכתב תחום הצרכנות ויצטרף לסיקור הענפים במשק שנפגעה פעילותם בקורונה. שירה הדס נקר תמשיך לסקר את תחום הטכנולוגיה. תחום התרבות ימשיך להיות מסוקר על ידי ראש התחום דורית מזרחי-אסרף והכתבת שני נחשוני. 
נוב ראובני חוזר לתאגיד לאחר כשנה ויצטרף לסיקור מערכת הבריאות בעידן הקורונה לצד דקלה אהרון שפרן שמסקרת את תחום הבריאות בכאן רשת ב', וקטי דור ראש התחום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הסיקור השוטף – בדיווחים מהשטח ובכתבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכינים את הקרקע
    חסוי 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכינים את הקרקע לגיוס של רביב דרוקר לתאגיד קובלנץ רצה לתת לו תתפקיד של הפרשן הפוליטי הראשי או לקלמן ליבסקינד
    סגור
  • 1.
    בתאגיד מזניחים הקפדה על הגייה, דיקציה ואינטונציה
    קול ישראל 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מרבית הכתבים וחלק מן המגישים לא עוברים את הסף המינימלי. ברוך שפטרנו חלקית) מיואב קרקובסקי הבלתי רהוט. רועי ינובסקי בעל דיקציה גרועה. קצרה היריעה מלפרט את כולם. מן הראוי החליף את המנהלים הכושלים!
    סגור