מינויים

לאחר פרישת אבי מוסלר: שמעון אבודרהם מונה למנכ"ל אמות השקעות

אבודרהם יחליף בתפקיד את אבי מוסלר, מנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות. יהודית זינגר, סמנכ"לית הכספים של הקבוצה, מונתה למשנה למנכ"ל
שרון טל | 
שמעון אבודרהם מנכ"ל אמות השקעות (צילום תמר מצפי)
אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ מודיעה היום (א'), על מינויו של שמעון אבודרהם למנכ"ל החברה, החל מיום ה-1 בספטמבר 2020. זאת, לאחר שאבי מוסלר, מנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו ולפנות לעיסוקים פרטיים.
שמעון אבודרהם יחליף את אבי מוסלר כמנכ"ל אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ, כך הודיעה היום החברה. מוסלר, ששימש בתפקיד ב-15 השנים האחרונות, ביקש לפרוש על רקע רצונו לפנות לעיסוקים פרטיים. המנכ"ל הנכנס אבודרהם, שימש ב-4 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת אמות יזום ופיתוח נדל"ן בע"מ. במסגרת זו, היה אמון על הובלת פעילות הייזום, הפיתוח, התכנון וההקמה של נדל"ן מניב לאמות השקעות.
אבודרהם (52, נשוי+4), בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בענף הנדל"ן, רובן ככולן בחברות נדל"ן ציבוריות, מתוכן 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים. אבודרהם הצטרף לאמות השקעות לפני 12 שנים, במהלכן שימש כמהנדס ראשי ולאחר מכן כסמנכ"ל הנדסה. בהמשך מונה למנכ"ל חברת הבת וכעת למנכ"ל החברה.
במהלך תקופת כהונתו, הורחב פורטפוליו הנכסים המניבים הקיים של החברה כך שכלל גם מגוון נכסים בייזום ובהקמה עצמית ובהם, בין השאר, הפרויקטים: אמות פארק אפק, אמות פלטינום, אמות אטריום, פרויקט ToHa, קמפוס אמות חולון, מרלו"ג מודיעין, מתחם הלח"י בני ברק ועוד. לאבודרהם תואר מהנדס אזרחי מוסמך למדעים מהטכניון, תואר שני בנדל"ןM.R.E  מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.
שמעון אבודרהם, המנכ״ל הנכנס: ״אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי, ולאבי מוסלר אשר תחת ניהולו רכשתי ניסיון רב וכלים משמעותיים שילוו אותי בהמשך הדרך. כמי שלוקח חלק בחברה כבר למעלה מעשור, למדתי להוקיר את תרבותה העסקית ואת ה-DNA הייחודיים שמאפיינים אותה. אני שמח ונרגש על ההזדמנות להוביל, ביחד עם שדרת ההנהלה המעולה שלנו, את אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות והמוערכות במשק הישראלי, ונחוש להמשיך בעשייה שתשמר את איתנותה ותפתח את פעילותה לכיוונים חדשים״.
נתן חץ, יו"ר אמות השקעות, אמר היום: ״אני מברך את שמעון על כניסתו לתפקיד מנכ"ל אמות ומלא סיפוק מהעובדה שיש לנו נבחרת מנהלים מנוסה ומוערכת בתוך הקבוצה, המאפשרת לנו לקדם מנהלים מצוינים מתוך הבית. מהיכרות רבת שנים עם שמעון, אני ודירקטוריון החברה בטוחים כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, וכי יש לו את כל הכלים, הכישורים והיכולות להמשיך ולהצעיד את החברה להישגים רבים נוספים, גם בתקופה זו, בהם טמונים אתגרים לצד הזדמנויות חדשות עבור המשק הישראלי בכלל וענף הנדל"ן המניב בפרט".
בתוך כך, מודיעה החברה על מינויה של יהודית זינגר, סמנכ"לית הכספים של אמות, לתפקיד המשנה למנכ"ל. זינגר הצטרפה לאמות לפני כ-14 שנה, בסמוך לרכישת החברה על ידי אלוני חץ. בתחילה שימשה כמנהלת הכספים של החברה, ולפני כעשור מונתה לסמנכ"לית כספים. טרם הצטרפותה לאמות, כיהנה כסמנכ"ל כספים בחברת מטרו מוטור שיווק בע"מ. לאורך השנים, לקחה זינגר חלק פעיל ומרכזי בכל המהלכים האסטרטגיים של החברה, הנסחרת במדד תל אביב 35, עם נכסים בהיקף של יותר מ-13 מיליארד ש"ח.
אמות מקבוצת אלוני חץ (55%) פועלת בשוק הישראלי מעל 50 שנה והינה אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות והמובילות בישראל. אמות מחזיקה 104 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 1.5 מיליון מ"ר (מתוכם כ- 552,000 מ"ר חניות) ומספר חטיבות קרקע המיועדות לפיתוח מתוכן ארבע פרויקטים בשלבי בנייה (תוצרת הארץ בת"א, בחולון ובמודיעין ובני ברק). עיקר נכסיה הינם באזור מרכז הארץ ובהם שעורי תפוסה גבוהים (כ- 97.6%).
בין הנכסים הבולטים: ToHa1 (מתחם תוצרת הארץ), מגדל אטריום בר"ג, מגדל אמות (בית IBM לשעבר), בית אמות משפט, בית אמות ביטוח, קניון ערים בכפר סבא, קניון קרית אונו, בית פלאפון ופורטפוליו של כ- 36 סופרמרקטים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה