מינויים

בכירה לשעבר בקשת תשמש כמפיקה הראשית של רשת 13

רונית מימון, ששימשה במגוון תפקידי הפקה ופיתוח תכניות בקשת במשך כ-15 שנה, מונתה למפיקה הראשית של הערוץ המתחרה ותחליף בתפקיד את מור טרגר. מימון שימשה בעבר כמנהלת בכירה בחברת NMC וכמפיקה הראשית של ערוץ 24
מערכת ice | 
רונית מימון (צילום ינאי יחיאל)
רונית מימון מצטרפת להנהלת רשת 13 ותמונה למפיקה הראשית של החברה. מימון משמשת בשנתיים האחרונות כמנהלת הפרומו של חברת NMC וכמפיקה הראשית של ערוץ 24. מימון תחליף בתפקיד את מור טרגר שמסיימת תפקידה בימים אלה.
קודם לתפקידיה אלה שימשה מימון במשך 15 שנה כמפיקה בכירה בקשת והיתה אחראית בין השאר על ליווי של תוכניות בפיתוח. כמו כן, היתה אחראית מימון על הפקת תוכניות פריים של קשת ובהן "האח הגדול" (בימים שבהן קשת החזיקה בזכויות הפורמט), הכוכב הבא ומאסטר שף.
מנכ"ל רשת 13, אבי בן טל מסר "אני מאחל לרונית בהצלחה גדולה בתפקיד מאתגר זה כשלפנינו הפקות גדולות ולא פשוטות בטח ובטח בימים מאתגרים אלה. אני רוצה להודות למור על תקופת עבודתה ברשת 13 ועל החריצות והמקצועיות שהפגינה".
מימון מסרה כי "אני מתרגשת ומצפה להתחיל את תפקידי החדש ברשת 13. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לפנינה אדרי על האמון והיחס החם ועל עבודה משותפת, מהנה ופורה ב-24 וב- NMC".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה