מינויים

רונן זוהר פורש מתפקידו כמנכ"ל גלידות פלדמן

מנכ"ל החברה בשנתיים האחרונות הודיע לדני בן רעי, יו"ר מועצת המנהלים ושותף בקרן גרין לנטרן, על רצונו לסיים את תפקידו. רונן זוהר: "החלטתי לפרוש מתפקידי ולפנות לדרך חדשה"
שרון טל | 
רונן זוהר מנכ"ל גלידות פלדמן (צילום יחצ)
מנכ"ל חברת "הגלידות של פלדמן", רונן זוהר, הודיע היום (א') על רצונו לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה: "לאחר כשנתיים אינטנסיביות בתפקידי כמנכ"ל החברה, אשר כללו הובלה של מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, צמיחה משמעותית בפעילות והצלחות נוספות, החלטתי לפרוש מתפקידי ולפנות לדרך חדשה. אני מודה לבעלי החברה שהאמינו בי ובחרו בי לתפקיד המנכ"ל הראשון לאחר הרכישה ולגלידות של פלדמן על תקופה של עשייה משמעותית". מסר. זוהר צפוי לסיים את תפקידו בסוף שנת 2020.
זוהר הודיע על רצונו לפרוש ליו"ר החברה דני בן רעי, שמסר: "אני מודה לרונן על תרומתו הרבה במהלך השנתיים האחרונות, מתחילת דרכנו כבעלי החברה. רונן הוביל את המעבר של פלדמן מחברה משפחתית לחברה המנוהלת על ידי הנהלה מקצועית, הוביל אותה לשנת שיא במכירות ובמקביל בנה מהלכים אסטרטגיים משמעותיים אשר תרמו ויתרמו לצמיחת החברה גם בעתיד. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו". 
באוגוסט 2018 נרכשה חברת הגלידות של פלדמן ממשפחת שלו על-ידי קרן "גרין לנטרן", המנוהלת על-ידי דני בן רעי, ריצ'י הנטר ויוסף אליאש. אחד השינויים הראשונים לאחר הרכישה היה מינוי רונן זהר כמנכ"ל החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה