מינויים

כתב פוליטי חדש ב"כיכר השבת": רפאל כהן יחליף את אבי רבינא

האתר החרדי הגדול "כיכר השבת" מצרף את עיתונאי גלי צה"ל, רפאל כהן, שיכנס לנעליו של אבי רבינא. כהן ישמש ככתב הפוליטי של "כיכר השבת לצד הפרשן הפוליטי ישי כהן
יהודה לוינגר | 
רפאל כהן (צילום נועה שינדלר)
דלתות מסתובבות בעיתונות החרדית: אבי רבינא, הכתב הפוליטי של "כיכר השבת", האתר החרדי הגדול בעולם, יוצא לדרך חדשה לאחר שלוש שנות יצירה עיתונאית הישגית ומקצועית. רבינא, בן 29, סיקר במהלך שנותיו ב"כיכר השבת" את עולם הישיבות, התחום הפוליטי ובעיקר את הסיעות החרדיות. 
לנעליו של רבינא יכנס רפאל כהן, עיתונאי "גלי צה"ל" בשלוש השנים האחרונות. כהן יכהן ככתב הפוליטי של "כיכר השבת", לצד הפרשן הפוליטי ישי כהן, ויחזיק גם בתפקיד הכתב הכלכלי של האתר. כהן השתחרר מתפקידו בסוף השבוע לאחר שסיים לפקד על קורס העיתונאים היוקרתי של התחנה הצבאית, תפקיד שמילא בסיום שירותו על מנת לחנוך את דור העתיד של "גלי צה"ל" - והיה החרדי הראשון לעשות זאת. 
בתחנה הצבאית מילא כהן שורת תפקידים יוקרתיים, בהם עורך מהדורות חדשות עגולות, עורך המשנה של "בוקר טוב ישראל" (יומן הבוקר של "גלי צה"ל") ועורך הדיגיטל הראשי. כהן הקים את מיזם "יותר ממלחמות", מאבק "גלי צה"ל" בתאונות הדרכים, ועקב מדי שבוע בתוכנית "יומן הצהריים" אחר מספר ההרוגים והפצועים בכבישים, בפינה שהוחלט על הישארותה גם לאחר עזיבתו בגלל מימדי השפעתה. בנוסף לכל זאת, כהן זכה בעיטור מצטיין נשיא המדינה לשנת ה'תש"ף על פועלו בתחנה הצבאית.     
מ"כיכר השבת" נמסר כי היא "מודה לאבי רבינא, על שתרם רבות מניסיונו וכישוריו לאתר ולהתפתחותו, ומברכת אותו בברכת הצלחה חמה ולבבית בכל אשר יפנה. המערכת מקדמת בברכה את העיתונאי רפאל כהן שמצטרף לאתר החרדי הגדול בעולם, ומאחלת לו הצלחה רבה ועיתונות מצוינת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה